Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Vše pro váš digitální fotoaparát!

Dělají si z nás internetové obchody blázny ? – aneb POINTA
Jak to dopadlo s nákupem pračky se dozvíte v tomto volném pokračování předchozího článku. Budu se zde věnovat i některým vašim připomínkám. V závěru naleznete podněty na téma jak zákazníkovi v e-obchodě usnadnit nalezení zboží.
Autor: Erika Pončíková    Datum: 23.5.2000
Dělají si z nás internetové obchody blázny?!?
Pokud bych chtěla koupit “jakoukoli” pračku, pravděpodobně by v tom nebyl problém, ale potřebovala jsem koupit menší pračku s určitými rozměry, plněnou zepředu. Procházela jsem různé on-line obchody a mezi mnoha a mnoha značkami a typy praček jsem se snažila najít informaci o rozměrech. Přitom jsem si uvědomila, jak všude chybí vyhledávání podle konkrétního parametru.
Autor: Erika Pončíková    Datum: 19.5.2000
Jsme připraveni k realizaci B2C ?
Současný rozmach e-businessu je oproti výsledkům loňského roku opravdu markantní. Právě toto přesvědčuje další společnosti k aktivnímu zapojení e-komerce do svých činností. Velká progrese v této oblasti má leckdy trend mylného nasazení rychlého tempa, namísto propracování B2B a poté přikročení k B2C.
Autor: Jan Pleyer    Datum: 11.5.2000
Úvod do B2B!
Jak se v poslední době stalo dobrým zvykem, všchni mluvíme ve zkratkách, případně používáme anglické termíny. No uznejte, že vykládat o růstu "B2B sektoru" (Business-to-Business) zní mnohem lépe než "řešení na straně DODAVATEL-DODAVATEL"! :) Nejsem zastánce amerikanismů, ale také nejsem přívržencem krkolomných překladů. Důležité je, abychom si všichni rozuměli.
Autor: Petr Palán    Datum: 10.5.2000
Vytváříme firemní web - část 2. (Udělátka, která musíte mít)
Jako další ze série článků zabývajících se problematikou tvorby a efektivity firemních webů jsem se rozhodl zařadit několik doporučení ohledně záležitostí, které by neměli chybět na žádných stránkách, které mají vyšší ambice - a to jsou všechny, že! :-)
Autor: Petr Palán    Datum: 8.5.2000
Proč má obchodní model business to business budoucnost?
Objem obchodů, ať už ve formě zboží nebo služeb, uskutečněných pomocí portálů business to business stále roste a přesto nejedna společnost předvídá další, ještě masivnější nárůst. V čem je tajemství takových aplikací? Nejstručnější odpověď je cena...
Autor: Jiří Rýdl    Datum: 6.5.2000
Vytváříme firemní stránky - část 1. (Zákazníci a obsah!)
Tento článek by měl být prvním ze série článků zabývajících se problematikou tvorby a hodnocení efektivity firemních webů. Tento seriál vám nabídne náměty k zamyšlení a příklady týkající se efektivnosti tvorby, údržby a využití vašich webovských stránek i stránek konkurenčních. Rád bych se pokusil o jednu část seriálu týdně, takže mi držte palce.
Autor: Petr Palán    Datum: 4.5.2000
Zákaznický věrnostní program III
V minulých dílech seriálu byla řeč o hlavních cílech a kritických faktorech úspěchu zákaznického věrnostního programu. Nyní se soustředíme na některé praktické zkušenosti a doporučení.
Autor: Libor Švec    Datum: 27.4.2000
Zákaznický věrnostní program II
Vybudování věrnostního programu není levnou záležitostí a proto je třeba věnovat odpovídající pozornost jeho přípravě a vyvarovat se nejčastějších chyb, které mohou učinit systém naprosto nefunkčním. Úspěšnost věrnostního programu je úzce spjata s několika faktory, které jsou rozhodující pro dlouhodobou návratnost investic a které je třeba při realizaci pečlivě zvážit.
Autor: Libor Švec    Datum: 18.4.2000
Zákaznický věrnostní program I.
Budování zákaznického věrnostního programu je zvlášť při prodeji zboží či služeb prostřednictvím internetu velmi důležité. Na internetu totiž nelze počítat s jednou významnou “výhodou” prodeje v běžných kamenných obchodech a to je místní vazba zákazníka na obchod. V okamžiku, kdy se zákazník na síti může pohybovat neuvěřitelnou rychlostí mezi kontinenty a jedinou bariérou jsou jeho jazykové schopnosti je třeba najít způsob, který povede k zákaznické věrnosti, přičemž rostoucí konkurence a nízká míra diferenciace nabízených produktů tento aspekt ještě posilují.
Autor: Libor Švec    Datum: 11.4.2000