Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

České firmy mají nejlepší internetové stránky ve střední Evropě
České firmy mají nejlepší internetové stránky a elektronický obchod ve střední Evropě. Vyplývá to ze studie poradenské společnosti PricewaterhouseCoopers. Studie byla zaměřena na úroveň využití www stránek pro elektronické obchodování.
Autor: Redakce    Datum: 12.9.1999
Přečtěte si zajímavý názor našeho čtenáře jak "koupit" svoji konkurenci :-))
Obdrželi jsme zajímavou reakci (názor) na náš článek "Kup nebo se nech koupit a přežiješ!". Myslím si, že je hodně inspirativní...
Autor: Martin Kuba    Datum: 12.9.1999
Sponzoring na internetu!
V obdobně nazvaném článku jsem upozorňoval na to, že nemá cenu nabízet na internetu služby nebo zboží dražší, než v "reálném" světě. Koneckonců při prodeji po drátě ušetříte na pronájmu kamenného obchodu, za bezpečnostní službu u dvěří, za prodavače (jeden a ten samý stačí vyexpedovat více zboží) i za reklamu, která je na internetu pořád velmi levná, tak proč ještě šetřit na zákazníkovi? Zákazníkovi musíte naopak nabídnout něco navíc!
Autor: Jiří Rýdl    Datum: 3.8.1999
IBM AS 400 – kdo na její místo?
Úspěch na poli vývoji a prodeje software spolu s masivním nástupem firem etablujících se v oblasti e-komerce vedl IBM k revolučnímu oznámení změny strategie, když na začátku minulého týdne ohlásila odklon od hardwarové platformy.
Autor: Leoš Prušvic    Datum: 26.7.1999
Boj o budoucí trhy v plném proudu
Autor: Martin Kuba    Datum: 25.7.1999
Recese skončila, zapomeňte...
Uplynulý týden hned několik významných společností v oblasti IT oznámilo, že u nich došlo v ekonomických ukazatelích k výraznému obratu směrem do kladných čísel.
Autor: Leoš Prušvic    Datum: 18.7.1999
Sponzoring na internetu?
To, co dnes hýbe nejen internetem, ale i kursem na burze je elektronické obchodování. Čím dál, tím více Američanů, ale postupně i lidí dalších národností si uvědomuje, jak pohodlné, a přitom výhodné, nakupování po internetu je. Proto není od věci, založit si virtuální obchod s květinami, hudebními nahrávkami, knihami, psím žrádlem, drogistickými potřebami, automobily, akciemi, pohledávkami nebo třeba obyčejnými potravinami a čekat, až se začnou valit objednávky.
Autor: Jiří Rýdl    Datum: 22.6.1999
URL na billboardech
Nebojte se, nejedná se o reklamu na vyšetření zánětu středního ucha, neboť URL není urologie, ale stručně řečeno internetová adresa. Tedy to, co píšete do “příkazového” řádku vašeho prohlížeče například ve tvaru “http://www.něco.cz”. Poměrně dlouho nebylo zvykem uveřejňovat tuto adresu jinde, než na konci informačních brožurek, někde “dole” v tiráži nebo ve specializovaných časopisech. Postupem času se tato adresa dostala na všechny firemní dokumenty, vizitky zaměstnanců a dokonce i do reklamy.
Autor: Jiří Rýdl    Datum: 22.6.1999
Reklamní trik nebo recept na zbohatnutí?
Jistě jste si jich všimli. Reklamní bannery, připomínající téměř systémovou součást Windows, případně jakousi anketu na daném serveru jasně vedou v tabulce nejúspěšnějších bannerů služby Billboard. A nejen tam.
Autor: Jiří Rýdl    Datum: 16.6.1999
Amazon.com má 10 miliontého zákazníka
Amazon.Com je prvním internetovým obchodníkem, který obsloužil deset milionů zákazníků; za tři a půl roku existence společnosti. Amazon otevřel internetové knihkupectví v lednu roku 1995, postupně nabaloval další aktivity prodej CD, videa a nedávno internetovou aukci. V lednu 1998 měl Amazon tři miliony zákazníků, během jednoho a půl roku se jejich počet více jak ztrojnásobil a dosáhnul deseti milionů.
Autor: Petr Piňos    Datum: 16.6.1999