Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

Nová ekonomika žádá nová media!
Nová ekonomika s sebou přináší samé nové věci: nové pracovní příležitosti, novou strukturu vlastnictví kapitálu, nové možnosti šíření informací, nové obchodní modely a koněčně nové způsoby komunikace především pomocí nových médií. Co je podstatou posledně jmenované novinky se dozvíte v tomto článku.
Autor: Jiří Rýdl    Datum: 16.9.2000
Vytváříme firemní web – část 7. (Jak poznáte, že jste byli úspěšní?)
Asi se mnou budete všichni souhlasit, že je relativně těžké říci co se dá považovat za úspěšnou implementaci nového webu, jeho rozšíření či nový design! Většina firem a správců ve světě se zaměřuje na tzv. Traffic*, kdy se sleduje různými způsoby kolik lidí a jak často navštěvují vaše stránky. To ale bohužel nikomu ke zlepšení webu nestačí a není to dost ani ke zjištění co je na něm třeba změnit!
Autor: Petr Palán    Datum: 7.9.2000
Volba domény – otázka „života či smrti“ projektu
Když nepočítačová firma vstupuje na internet, vše většinou vzniká jaksi za pochodu. Volbu domény pak někdy bere spíše jako nutné zlo, po jehož překonání teprve vstoupí do toho pravého „internetového ráje“. Na volbě domény ovšem může z velké části záviset úspěch či neúspěch celého webu.  Proto se pojďme v této problematice trošku porozhlédnout.
Autor: Erika Pončíková    Datum: 1.9.2000
Internetový balíček pro drobné a střední podnikatele
Čtenáři elektronických magazínů se mohou v poslední době dočíst o různých nových řešení na internetu. Včetně inovace platforem a hardwaru. Vše je velmi zajímavé, ale pro nejširší skupinu středních a drobných podnikatelů je toto špičkou ledovce. Jsou to právě oni, kdo potřebují jednoduché a rychlé řešení. Pokud jim některá řešitelská firma na začátku nedokáže přilákat alespoň uspokojivý počet návštěvníků stránek, jen těžko se vrhnou do kaskád e-businessu.
Autor: Jan Pleyer    Datum: 31.8.2000
Vytváříme firemní web – část 6. (Aliance a partnerství)
Na mnoha místech seriálu se již objevila zmínka o tom, že obsah vašeho webu a jeho aktuálnost jsou jedním ze základních předpokladů příznivé odezvy návštěvníků vašich stránek. Jak to ale udělat, aby jste si nemuseli najmout zvláštní zpravodajské oddělení a přitom nebyli nudní či (a to snad ne!) stejní jako ostatní?
Autor: Petr Palán    Datum: 29.8.2000
Vytváříme firemní web - část 5. (Firemní INTRANETY)
Vzhledem k tomu, že bych rád záběr našeho seriálu poněkud rozšířil z čisté tvorby webovských stránek na malou výpravu za možnostmi, které nám všem využití internetu ve firmách nabízí, tak se dnes posouváme ze zaměření externího (externě orientované www) více do oblastí možného využití uvnitř firmy (intranet, B2B, systémy podpory služeb klientům – CRM apod.).
Autor: Petr Palán    Datum: 25.7.2000
Návrh CRM riešenia
V súčasnej ekonomike a obchode vystupujú čoraz viac do popredia fenomény ako B2B (business to business), B2C (business to consumer), KM (knowledge management), BI (business intelligent), CRM. Práve poslednej oblasti sa chcem venovať v tomto článku.
Autor: Roland Pastyr    Datum: 25.7.2000
Rizika placení v internetovských obchodech
O bezpečnosti plateb přes internet a o rizicích, která z toho pro uživatele vyplývají se začíná více hovořit již i u nás. Již méně je slyšet o tom jak na tato rizika a podvody doplácí on-line obchodníci a jak se proti nim mají bránit. Nabízím několik čísel a postřehů.
Autor: Petr Palán    Datum: 24.7.2000
Přeplněno ve virtuálním světě? Prolínání dvou světů začalo!
Poslední dobou se zdá, že velká řada dříve čistě virtuálních firem a portálů začíná hledat partnery ve světě fyzických obchodníků a firem a samozřejmě trend platí i opačně.
Autor: Petr Palán    Datum: 21.7.2000
Firemní prezentace grafika nebo text II.
V minulém díle, jsem zmiňoval studii uveřejněnou na serveru Clikz.com.(www.clickz.com) věnující se tvorbě komerčních prezentací. Závěr této studie by se dal shrnout do věty: pro on-line publikace je nejdůležitější text, grafika a fotografie jsou až na druhém místě.
Autor: Karel Baláš    Datum: 7.7.2000