Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Vše pro váš digitální fotoaparát!

Skvělá budoucnost m-komerce?
M-komerce, svět bezdrátového Internetu na mobilním telefonu, to jsou dnes často používaná slova. Není divu. Letošní CeBit byl především o m-komerci. A tak je nutné, když chceme být "in," mít přinejmenším telefon s WAPem, nebo ještě lépe vymýšlet rovnou vlastní aplikaci pro WAP.
Autor: Karel Baláš    Datum: 4.4.2000
Jak udržet zájem zákazníka
Příjemný vzhled a jednoduchá navigace patří k nejdůležitějším faktorům úspěchu téměř všech webovských prezentací. Cílem ovšem není poskytnout zákazníkovi požadované informace nebo produkt pouze jednou, ale přimět ho, aby stránky navštěvoval opakovaně. V ideálním případě by se měl se svými potřebami obracet pouze na jeden subjekt.
Autor: Libor Švec    Datum: 3.4.2000
Nápady x Investice
S velkým potěšením sleduji, jak se nám na e-komerce.cz vyvíjí dialog na téma investičních aktivit v oblasti internetu. Je to velmi užitečný proces, který nám napomůže přiblížit stanoviska jednotlivých zainteresovaných skupin a získat objektivnější obraz situace. O penězích je nutné mluvit a přemýšlet naprosto pragmaticky a racionálně.
Autor: Ľubica Domanová    Datum: 30.3.2000
Reklama na Internetu nejsou jen bannery.
Koncem loňského roku začaly některé české vyhledávací servery (Atlas, Centrum) nabízet nové marketingové služby založené na klíčových slovech. Jde o novinku, která je v zahraničí již delší dobu běžně používaná a také klienty hojně využívaná. Jde především o podmíněné zvýhodnění odkazů na Web klienta podle určité množiny klíčových slov zadaných do vyhledávače.
Autor: Libor Švec    Datum: 22.3.2000
Co přináší technologická revoluce
Technologie, zvláště pak internet, skutečně způsobily revoluci. Nejlépe je to vidět na polarizaci názorů ohledně jejich budoucnosti, jak u revolucí bývá zvykem. Dnes akcie internetových firem rozdělují svět na dva nesmiřitelné tábory: tradicionalisty, kteří proklínají internet jako obrovskou bublinu ne nepodobnou zlaté horečce, která odsává kapitál z tradičních firem a každou chvíli praskne, jelikož prodává investorům vzdušné zámky, a tech-fanatiky, kteří firmy jako je Procter & Gamble vidí jednou nohou v hrobě.
Autor: Ľubica Domanová    Datum: 21.3.2000
Bazar zvaný Internet
Když se zabýváte poradenstvím v oblasti e-businessu, tak zaručeně každou první schůzku trávíte vyvracením obvyklých fám a nasloucháním, jak to někde zkusili a byla to katastrofa. Ze začátku vás to hodně štve, pak vás to unavuje a nakonec to berete automaticky a jste překvapeni, když někdo nezačne diskusi o internetu otřelými výpady. Bohužel to platí i o odborné veřejnosti.
Autor: Ľubica Domanová    Datum: 7.3.2000
Jak získat start-up kapitál, aneb Internetoví andělé
Ano, něco takového skutečně existuje. Já jsem se s nimi seznámila v pořadu německé televize mapujícím rozvoj e-businesu. Zaujali mě o to víc, že tentokrát nepochází z USA, ale z blízkého Německa. I když se na první pohled může zdát, že i Německo je pro nás príliš vzdáleným příkladem...
Autor: Ľubica Domanová    Datum: 3.3.2000
E-obchodníci, věnujte se zákaznickému servisu!
Společnost Resource Marketing strávila uplynulých 10 týdnů sledováním 1500 on-line obchodů, aby zjistila oparvdovou situaci v péči o zákazníka. Hlavní důraz byl kladen na 14 klíčových faktorů.
Autor: Redakce    Datum: 2.3.2000
Internet jako součást marketing mixu
Dosavadní postoj většiny reklamních agentur k Internetu byl řekněme váhavý a skoro nikdo k propagaci nového produktu s tímto médiem nepočítal. Proč taky? Málo uživatelů, žádné marketingové informace, hodně rizika. Ale časy se mění.
Autor: Jiří Rýdl    Datum: 2.3.2000
Víte, jak správně využít síly e-mailu?
Kdyby se mě někdo zeptal, co je nejjednodušší a nejúčinnější radou pro nové projekty e-commerce, ale i pro jiné počiny na internetu , tak bych asi bez zaváhání doporučil používání a aplikaci e-mail “zpravodajů” – pro mnohé známé spíše pod jménem “newsletter”.
Autor: Martin Hošek    Datum: 23.2.2000