Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Newsletter 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

Kde končí a začíná reklama?
Možná jste si v poslední době všimli neobvykle silné masáže našeho podvědomí ze strany reklamních agentur. Poměrně účinnými prostředky se nám snaží vsugerovat že nám chybí něco super, že máme čekat na znamení a podobně. Stupňující se snaha zaujmout za každou cenu mě dovedla k menší úvaze o směřování reklamy.
Autor: Pavel Hrůza    Datum: 22.6.2001
Banner je mrtev, ať žije...
Banner je mrtev! Ať žije interstitial! Takhle by mohl znít jeden z posledních výkřiků internetové reklamy. Nevěříte? Na přední serverech českého Internetu vítal návštěvníky několik dní nový formát internetové reklamy. Pro ty, kteří nevědí nebo nebyli zmíněnou novinkou dotčeni upřesňuji , že se jedná o celostránkový poutač, který se natahuje před hlavní stránkou, okamžitě po vstupu návštěvníka. Samotné zobrazení pak trvá cca 7 sekund. Poté je návštěvník vpuštěn přímo na konkrétní server.
Autor: Karel Baláš    Datum: 13.6.2001
Proč (ne)jít do reklamy mimo internet?
Zkusili jste už někdy reklamu na svůj internetový projekt mimo internet? Možná nevíte, že než opustíme vody internetové reklamy a pustíme se do daleko bouřlivějších a hlavně dražších vod reklamy televizní nebo tiskové, musíme mít obrovskou důvěru ve svůj projekt. Ale nejen to.
Autor: Karel Baláš    Datum: 7.6.2001
Mikroplatby se mohou stát novým módním trendem
Dnešní doba a způsob života je převážně o financích. Módním trendem je mít velký dům, dvougaráž, před ní přístřešek a pod ním dva luxusní automobily. Nebo alespoň jeden luxusní a jeden menší pro manželku. Před domem musí být nízký plot, aby na majetek dotyčného viděli sousedi. Tento trend se odráží v lidských schopnostech realizovat některé věci jinak, než by se dalo očekávat. Do těchto realizací tak bezesporu patří také zavedení mikroplateb za články na serveru Interval.cz firmou Zoner Software.
Autor: Jiří Juránek    Datum: 6.6.2001
DOT-COM versus NOT-COM
V pátečním vydání(11.5.2001) Hospodářských novin jsem si přečetl článek o neochotě švýcarských bank vejít do světa on-line bankovnictví. Zamyšlení nad zdánlivě dvěma protipólnými světy - internetové podnikání versus ne-internetové podnikání.
Autor: Martin Žalmánek    Datum: 18.5.2001
Chcete být milionářem?, aneb způsoby jak svůj projekt či nápad správně ocenit
Za dobré nápady se dobře platí. Myslíte si opak ? Pak se mýlíte. Zde si ukážeme proč a jak.Ať už pracuji jako zaměstnanec či podnikám, má touha je být vždy dobře a správně oceněn. Zaměstnanec dostává svou mzdu, podnikatel odměnu za riziko podnikání. Dostáváte však to co si zasloužíte. Jako zaměstnanec nespokojený se svou mzdou můžu udělat v zásadě tři věci. Požádat o zvýšení mzdy, zaměstnat se u jiné firmy či ukázat všem, že to svedu lépe. Začít podnikat.
Autor: Martin Žalmánek    Datum: 15.5.2001
Marketing a Internet III. – Produkt
S jakým produktem dnes přijít do světa? O co je zájem a co “frčí”? Je možno přijít s něčím novým a uspět? Móda je proměnlivá jako počasí. Je proměnlivá jako přání a touhy lidí. Co dnes bylo populární zítra být nemusí. Proto rozpoznat správně trend, vývoje výrobků a služeb, je přímo marketingovým oříškem.
Autor: Martin Žalmánek    Datum: 3.5.2001
Seznam, nic lepšího neznám
Omluvte prosím mou snahu, přiživit se na reklamní kampani našeho jistě nejstaršího a možná i nejnavštěvovanějšího portálu, pokud se tomu tak ještě říká. Právě s tímto přehledem českých URL jsem totiž měl nedávno zajímavý problém. Upozornění pro všechny odpůrce skryté reklamy: Skrytá reklama nezpůsobuje rakovinu!
Autor: Jiří Rýdl    Datum: 12.4.2001
Fazole.cz se ztrátou
Softwarová firma Eastbiz.Net, specializující se na vývoj a prodej programů pro věrnostní marketingové systémy , oznámila hospodářské výsledky své tuzemské dceřinné společnosti FAZOLE.CZ. Podle této zprávy přesáhly příjmy z reklamních kampaní částku 2 250 000 Kč, celkově však společnost uzavřela rok 2000 se ztrátou 1 177 088 Kč.
Autor: Redakce    Datum: 11.4.2001
Co je to virální marketing (viral marketing)?
Autor: Jiří Rýdl    Datum: 4.4.2001