Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Vše pro váš digitální fotoaparát!

Cesta k úspěchu u zákazníků - Mercedes-Benz a jeho eCRM řešení
Již dva roky funguje nové asistenční centrum společnosti Mercedes pro zákazníky (CAC) v Maastrichtu v Holandsku. Toto centrum komunikace se zákazníky se stará o splnění jejich přání a potřeb 24 hodin denně, každý den v roce. Komunikace přitom probíhá v kterémkoli z jazyků používaných v západní Evropě. Veškeré požadavky či problémy zákazníků zde řeší dvě oddělení – Service 24 Hours (silniční asistenční služba) a Customer Service (zde se odpovídá na dotazy a stížnosti zákazníků).
Autor: Jan Pleyer    Datum: 27.11.2000
CRM systémy - hudba budoucnosti?
V pátek dne 10.11.2000 proběhla v restauraci Koňská opera prezentace společnosti POINT pod záštitou jejich partnera pro implementaci Logica Česká republika.Hlavním tématem dne bylo CRM (customer relationship management) řešení společnosti POINT, která se chystá rozšířit svůj akční rádius i o Českou republiku. Čeští zákazníci těšte se, brzy bude profesionálně postaráno možná právě o Vás. Ale bude se Vám to líbit?
Autor: Radka Bursíková    Datum: 22.11.2000
Pod novým jménem Accenture uvede Andersen Consulting dosud největší B2B kampaň u příležitosti změny značky
Celosvětová integrovaná kampaň bude zahrnovat agresivní reklamu, která bude uváděna během finále poháru amerického fotbalu (Super Bowl) Společnost Andersen Consulting, která se od 1.1.2000 přejmenuje na Accenture, dnes představila své nové logo a pravidla o používání této značky.
Autor: Redakce    Datum: 22.11.2000
Knihy v příštím století – Ebooks
Z pohledu informační technologie nejde o žádný nový zázrak. Malá placička s LCD displejem a velikostí paměti 8 až 32 MB. LCD displej je zároveň dotykovou obrazovkou. Běžne pojme takové zařízení 4 000 až 40 000 stran textu. Velmi zajimavým čtecím zařízením je například eBook Man firmy Franklin Electronic Publishers Inc (www.franklin.com).
Autor: Martin Žalmánek    Datum: 21.11.2000
Shop.cz s novou tváří
A to doslova i obrazně. Shop.cz, český pionýr elektronické komerce, neztratil svého pionýrského ducha a mění strategii, působiště, image i projektového manažera. To jsme se dozvědeli na tiskové konferenci pořádané 13.11. v pražském hotelu Mariott.
Autor: Ľubica Domanová    Datum: 17.11.2000
Vlastní Internetový obchod – jak na to
Zatím se v diskusích o e-komerci většina pozornosti soustřeďuje na internetovou infrastrukturu, softwarová řešení, velké projekty a pod. V tomto příspěvku bych se ráda zamyslela nad těmi zatím “malými” projekty. Pro e-komerci je podle mě přinejmenším stejně důležité, jak bude internetová infrastruktura v praxi využita.
Autor: Ľubica Domanová    Datum: 14.11.2000
B2B a B2C - tak trochu zmatené pojmy
Pojmy B2B či B2C se rychle dostaly do slovníku manažerů a investorů. Ne vždy jsou však tyto pojmy chápány stejně a především hranice mezi nimi je nejasná. Jak to tedy je ?
Autor: Emil Čelustka    Datum: 2.11.2000
Tradiční poradenství vs. poradenství pro internet?
Chcete vybudovat skutečný online obchod, zefektivnit vnitrofiremní procesy s využitím internetových technologií nebo formulovat strategii pro vaší cestu do virtuálního světa? Pak máte několik možností na koho se obrátit. Poskytovatelé hardware, významné i méně významné softwarové firmy, tradiční poradenské firmy a nakonec firmy nabízející internetové poradenství, eServices, eSlužby, web design apod.
Autor: Petr Palán    Datum: 26.10.2000
Komu patří budoucnost - čistokrevné e-komerci nebo tradičním firmám?
Různí experti dnes různě posuzují perspektivu vývoje e-komerce, zejména pak možné scénáře souboje čistě internetových firem a jejich tradičních rivalů a různé sázky na vítěze. Internet s sebou přinesl předtím nevídanou rychlost změn a je tedy přirozené, že se stejně rychle mění i tyto prognózy.
Autor: Ľubica Domanová    Datum: 21.9.2000
Weby velkých firem a interní problémy!
Pokud pracujete ve velké společnosti (řekněme od 200 zaměstnanců a více) a poznáte některý ze zde popsaných symptomů, které souvisejí s internetovou přítomností vaší firmy, pak je ten správný čas pro změnu!
Autor: Petr Palán    Datum: 19.9.2000