Nejnižší cena není vše
Možnost srovnávání u online nákupu, podpořená nákupními rozcestníky, zasazuje velkou ránu tradičnímu nakupování. Je ale nejnižší cena všechno, co zákazníka přiměje ke koupi? Rozhodně ne!
Autor: B. L. Ochman Datum: 10.2.2000
Internet vám mění zákazníky!
Už vás někdy napadlo, jestli se internetový zákazník liší od klasického? Má stejné nároky a preference? Reaguje podobně, nebo je to prostě “jiný druh”? Pojďme společně na tuto otázku najít odpověď.
Autor: Erika Pončíková Datum: 5.2.2000
Číst komentáře (1)
Vstup na Internet chce marketingovou strategii
Mnohé firmy vstupující na Internet - především z nepočítačových oborů - si dostatečně neuvědomují závažnost tohoto kroku, a už vůbec ne to, že by měl být v souladu se stávající firemní marketingovou strategií.
Autor: Erika Pončíková Datum: 2.2.2000
Co stojí v cestě rozmachu české e-komerce?
Už dlouhou dobu si lámu hlavu nad tím, co skutečně stojí v cestě rozvoji české e-komerce. Jakožto člověk světa znalý si troufám tvrdit, že máme dostatek schopných odborníků na software, o designu ani nemluvě. Ač zlí jazykové tvrdí opak, nemyslím si ani, že naši lidé nejsou ochotni zkoušet nové věci a jsou notoricky konzervativní.
Autor: Ľubica Domanová Datum: 31.1.2000
Internetové dotazníky a marketing
Marketingový výzkum prostřednictvím dotazování na Internetu a E-mailem si už i u nás našel svoje místo. Pro provozovatele internet aplikací je to jeden z nejjednodušších způsobů jak zjistit preference zákazníků. Přesto někteří tazatelé byli odezvou více než zklamáni. Proto se vynořuje otázka jakou formu dotazování zvolit.
Autor: Erika Pončíková Datum: 26.1.2000
Číst komentáře (1)
Rozvrácenost českého internetu
Česká firma se zaměřením na internet A: “To je nápad, uděláme zpravodajský server na téma ohrožení kalouse ušatého, v závislosti na zvýšení frekvence letů nad Kavkazem. To máme cílovou skupinu o 350.000 návštěvnících a potenciálních 50 přispěvovatelů. Prodáme kolem deseti procent proužkové reklamy a sponzoring jednotlivých pasáží. Za rok a kousek jsme v zisku…”
Autor: Radka Bursíková Datum: 25.1.2000
Číst komentáře (2)
Na ‘trikové’ bannery klikají hlavně nováčci
Existuje mnoho známých způsobů dělení bannerů. Jedním pohledem může být technická stránka, jiným click-rate, úspěšnost, nebo publicita. Zkusme se na bannery podívat z dalšího pohledu, myslím ne vždy braného dostatečně v úvahu – pohledu uživatele a jeho emocí.
Autor: Erika Pončíková Datum: 8.1.2000
Číst komentáře (1)
Reklama na webu bez strategie?
To že objem reklamy na Internetu roste se stává známou věcí. Internet se začíná směle hlásit o své místo na slunci mezi ostatními reklamními médii. Podle Forrester Research vzroste objem vynaložených prostředků na webovou reklamu ze současných 3,3 miliard dolarů v roce 1999 na 33 miliard dolarů do roku 2004.
Autor: Karel Baláš Datum: 8.1.2000
Rozdíl mezi reklamou a propagací
Jedno staré přísloví říká: "Za reklamu platíš, za propagaci se modlíš". To
proto, že publicita, jako důsledek propagace, je nejméně desetkrát spolehlivější než reklama.
Autor: B. L. Ochman Datum: 15.12.1999
Vysněná místa v první desítce
Vzhledem k tomu, že dnes už nestačí jen ‘být’ v těch nejznámějších vyhledávačích, podíváme se trochu pod pokličku vysněných prvních deseti až dvaceti odkazů, které se na určitý dotaz do vyhledávače uživateli objeví. Je více než pravděpodobné že tazatel klikne maximálně na prvních 20 odkazů, a velice nepravděpodobné že se kdy někdo propracuje k odkazu číslo 15523.
Autor: Erika Pončíková Datum: 15.12.1999
29. června 2006
Firma Blue Pixel představuje Handywalk, mapy pro běžný mobil
22. června 2006
Aktuálně.cz předskočilo zprávy na iDnes.cz
20. června 2006