Komentáře ke článku "Zákaznický věrnostní program I."
Vážený pane Švec,
Váš článek se mi velmi líbil,
je to přesně podle mého gusta a podle nejnovějších trendů.
Mohl bych vědět čím jste a čím se zabýváte?
Velmi rád bych Vás poznal blíže.
Právě jsme totiž začali na takovém programu pracovat.
Srdečně zdraví
Radek Vašíček
Podle meho nazoru, nemaji vernostni programy, obecne virtualni obchodni domy a podobne aktivity zadnou budoucnout.
Nakupovani zbozi jako napr. elektronika, bude bez obchodniku, kteri si ZA NIC masti kapsu.
Vyrobce bude zbozi prodavat sam, tudiz levneji. Proc bych mel platit nejakemu obchodnikovi, kdyz si muzu nakoupit rovnou u vyrobce. Pokud bude vyrobce z Japonska, poslani zbozi by se prodrazilo, k tomu jsou urceni reginalni zastupci, od kterych si to muzete koupit.
A podle ceho se bude vybirat? Podle znacky, podle referenci v recenzich, ale virtualni obchodni domy se moc dlouho neudrzi ... :-)
Ve realnem svete obejit vyrobce, resp. jejich podnikove prodejny, znamena najezdit v lepsim pripade stovky kilometru. Udelat totez na Internetu, znamena jen nekolikrat kliknout mysi a mam to vse po ruce!
Podle mého názoru bude i v budoucnu dost lidí, kteří dají přednost obchodníkovi, který může nabídnout sortiment VÍCE výrobců a lépe tak vyhovět potřebám zákazníka.
Patrně jen nezávislý obchodník také může poskytnout nezávislé srovnání produktů více výrobců.
29. června 2006
Firma Blue Pixel představuje Handywalk, mapy pro běžný mobil
22. června 2006
Aktuálně.cz předskočilo zprávy na iDnes.cz
20. června 2006