Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

Víte, jak správně využít síly e-mailu?

Kdyby se mě někdo zeptal, co je nejjednodušší a nejúčinnější radou pro nové projekty e-commerce, ale i pro jiné počiny na internetu , tak bych asi bez zaváhání doporučil používání a aplikaci e-mail “zpravodajů” – pro mnohé známé spíše pod jménem “newsletter”.

Na internetu totiž platí jedno celkem jednoduché pravidlo : samozřejmě, že je důležité přitáhnout návštěvníky, ale ten opravdový bod zlomu přichází v okamžiku, kdy se pravidelně na stránky vašeho projektu, ať už klienti nebo čtenáři, vracejí.

Pokud si ale myslíte, že prostě nemáte na psaní talent, tak založte diskusní skupinu. No, a v nejlepším případě, udělejte obě věci najednou. Pravidelná e-mailová korespondence vás totiž určitě zapíše do povědomí veřejnosti a v tom nejlepším případě vám přinese i kýžený zisk. K tomu všemu můžete zároveň získat i další cenné informace týkající se zákazníka nebo čtenáře : demografické údaje, názory, postoje, reakce, atd. …

Všechny tyto rady mohou znít prostě, pravdou ovšem je, že e-mailové schránky uživatelů internetu začínají doslova “přetékat”. Vše komplikuje i ten fakt, že napsání dobrého “zpravodaje” je těžší, než by se mohlo zdát a že dost často se nedostavují očekávané výsledky…

Mnoho lidí už v současné době dostává více e-mailů, než jsou vůbec sto přečíst. Kromě toho používají několik e-mailových adres. Nenechte se ale odradit!

“Zpravodaj” má totiž velice zajímavou pozici ve skupině všech e-mailů. Pohybuje se někde v rozmezí top důležitých a klasického SPAMU.

A jakými pravidly by se měl řídit? :

1) Měl by pojednávat o problémech, které můžou zákazníci nebo čtenáři mít
2) Nabídka produktů a služeb by měla být potlačena, jinak to pro mnoho čtenářů vyzní jako SPAM
3) Konkrétnost a stručnost je nutností

Jinak je ale vše řízeno klasickými internet-zákonitostmi : obrovský nárůst konkurence, přičemž jedinou obranou proti tomuto trendu je kvalita…

Tak tedy : hodně štěstí…..
Autor: Martin Hošek
Datum: 23. února 2000



 Profil autora  

Martin Hošek



 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz