Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

E-obchodníci, věnujte se zákaznickému servisu!

Společnost Resource Marketing strávila uplynulých 10 týdnů sledováním 1500 on-line obchodů, aby zjistila oparvdovou situaci v péči o zákazníka. Hlavní důraz byl kladen na 14 klíčových faktorů.

Zde je pak jen stručný výčet některých z nich:

56 procent zkoumaných e-obchodů nereagovalo na e-mail zákazníka do 48 hodin.
36 procent mělo velmi slabou telefonní podporu.
26 procent dokonce vůbec neodpovědělo na e-mail zákazníka.
Ve 25 procentech případů došlo k problémům při vyřizování objednávek.
14 procent e-obchodů se pak může pyšnit opožděným doručením zásilky a v 6 procentech dokonce zákazník své objednané zboží ani nedostal.
 
Pokud tedy plánujete vstup na pole e-komerce, vyvarujte se zařazení do podobných nelichotivých percentuálních "družin"....
Autor: Redakce
Datum: 2. března 2000





 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz