E-obchodníci, věnujte se zákaznickému servisu!
Společnost Resource Marketing strávila uplynulých 10 týdnů sledováním 1500 on-line obchodů, aby zjistila oparvdovou situaci v péči o zákazníka. Hlavní důraz byl kladen na 14 klíčových faktorů.
Zde je pak jen stručný výčet některých z nich:
56 procent zkoumaných e-obchodů nereagovalo na e-mail zákazníka do 48 hodin.
36 procent mělo velmi slabou telefonní podporu.
26 procent dokonce vůbec neodpovědělo na e-mail zákazníka.
Ve 25 procentech případů došlo k problémům při vyřizování objednávek.
14 procent e-obchodů se pak může pyšnit opožděným doručením zásilky a v 6 procentech dokonce zákazník své objednané zboží ani nedostal.
Pokud tedy plánujete vstup na pole e-komerce, vyvarujte se zařazení do podobných nelichotivých percentuálních "družin"....
Autor: Redakce
Datum: 2. března 2000
29. června 2006
Firma Blue Pixel představuje Handywalk, mapy pro běžný mobil
22. června 2006
Aktuálně.cz předskočilo zprávy na iDnes.cz
20. června 2006