Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Newsletter 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

Poradna: Jak na daně v době elektronického obchodování?
Dotaz: Slyšeli jsme něco o tom, že OECD vypracovala nějaká závazná pravidla pro e-business. Zejména pro nákupy zboží a služeb po Internetu. Podnikáme v této oblasti a zajímalo by nás zda je tato informace pravdivá.
Autor: Redakce    Datum: 17.8.2001
Reklama 1: Trh internetové reklamy v České republice roste!
Když byl v roce 1994 v USA prodán první banner, podle některých zdrojů na portálu Yahoo, podle jiných na "geekovském" magazínu Wired, internetu se změnil. Původně vojensko-vědecký projekt se stal funkčním médiem s rostoucmí počtem uživatelů, profesionálními službami a novými možnostmi marketingové komunikace. Kdy byl první banner prodán u nás?
Autor: Jiří Rýdl    Datum: 14.8.2001
Zlatý důl aneb éra digitálního věku
Tak jako kdysi zlatokopové vyráželi do divokých končin Aljašky, tak dnes vyrážejí zlatokopové "nové doby" do nekonečných digitálních končin. Je tedy dobré vědět, kde se ono bájné Eldorádo nachází.
Autor: Martin Žalmánek    Datum: 14.8.2001
Nové domény - příležitost nebo hrozba?
Od 25.07 začala možnost registrace nových TLD domén INFO a BIZ (Viz minulý článek.). Nyní se pojďme podívat trošku více, zda-li má vůbec smysl utrácet peníze za jejich registraci.
Autor: Karel Baláš    Datum: 7.8.2001
Ztrácíte zákazníky a nevíte proč? (internet, CRM a TQM)
Možná, že právě nyní začínáte pociťovat úbytek vašich dosud věrných zákazníků. Investice, které jste v minulosti vydali na vytvoření dobrých a pevných vztahů se zákazníky, jakoby přišly vniveč. Přestože stále postupujete podle pravidel, která se vám již mnohokrát v minulosti osvědčila, nedaří se nacházet nové zákazníky v takové míře jako dříve a navíc pociťujete úbytek těch dříve věrných. V horším případě ani nerozeznáte, kteří zákazníci vám vlastně ubývají. Zda ti klíčoví nebo ostatní.
Autor: Jan Dohnal, Petr Kopřiva    Datum: 3.8.2001
Na jednom hřišti - konkurence na internetu
Pokud jste se rozhodli vstoupit na internetový trh zajisté jste se poohlíželi po vašem konkurenčním okolí. Jak vlastně působí a vypadá internetová konkurence?
Autor: Jan Pleyer    Datum: 2.8.2001
Cenová válka
Tak jako každá válka může mít i bitva o cenu své vítěze a poražené. Kdo je vítězem a kdo poražený si řekneme v následujícím.
Autor: Martin Žalmánek    Datum: 30.7.2001
Jak si udržet zákazníka I
Problém nadmíru aktuální ve světě internetového byznysu, ve světě zrychleného tepu lidského života. Než se však vrhneme na toto téma, zabrousíme trochu do historie.
Autor: Martin Žalmánek    Datum: 25.7.2001
Cena aneb Marketing a Internet IV.
Vše má svou cenu. Firma, zboží, služby, suroviny, lidský kapitál. To vše něco stojí. Podíváme se na zoubek dalšímu důležitému bodu marketingu – a tou je cena.
Autor: Martin Žalmánek    Datum: 19.7.2001
E-marketing vyvažuje vztah odběratel-dodavatel
Mají Vaši zákazníci díky internetovým technologiím navrch? Přečtěte si článek o tom, jak vyvážit vztah mezi dodavatelem a odběratelem prostřednictvím e-marketingu.
Autor: Esther Dyson    Datum: 18.7.2001