Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Vše pro váš digitální fotoaparát!

Komentáře ke článku "Jak si udržet zákazníka I"


Jméno:
Předmět:
"Udržet si zákazníka nás stojí více, než získat nového."
Datum:
25.07.2001 12:30:15

Měl jsem pocit, že je to naopak...

Jméno:
Předmět:
Co nás stojí více ?
Datum:
25.07.2001 23:31:29

Co nás stojí více? Udržet si stávajícího zákazníka či získat nového? To záleží na substitutech daného produktu, na firmě či
na stavu ekonomiky. Navíc nejde jen o výdaje finanční. Tedy v případě nového zákazníka : reklama, propagace či zmíněný datamining. Důležitá je právě psychologická stránka věci, tedy zda nám záleží na zákazníkovi. Najít k němu jistý vztah a ten udržovat.

Jméno:
Předmět:
Co nás stojí nejvíc?
Datum:
26.07.2001 08:51:48

Podle mého názoru nás stojí nejvíc získaného zákazníka ztratit a poptom ho přetahovat zpět od konkurence.

Jméno:
Předmět:
Pomýlené pravidlo
Datum:
26.07.2001 12:02:12

Přidávám se k hlasům, které tvrdí, že to pravidlo jste popletl. Vždy je levnější si zákazníka udržet, než ho získat.

Jméno:
Předmět:
Možná ... .
Datum:
26.07.2001 22:00:32

Zkuste si spočítat, kolik vás stojí zákazník, jehož jste ztratily. Nový zákazník vás tedy stojí mnohem méně. Zákazníka udržet, v dlouhodobém horizontu, vás stojí více. Ovšem netvrdím, že je to jediný možný pohled na věc.

Jméno:
Předmět:
moc FORDA neznam, ale......
Datum:
27.07.2001 07:21:03

......... nebylo to uslovi nahodou nejak takhle:

********************
muzete mit (automobil) Vasi nejoblibenejsi barvy, pokud je to cerna.
********************

No nic musim koncit.

Jméno:
Předmět:
Henry Ford
Datum:
31.07.2001 13:41:18

Výrok H.Forda : opravdu došlo k mému pomýlení v jeho výroku. Díky

Jméno:
Předmět:
"Udržet si zákazníka nás stojí více, než získat nového." Staré a známé pravidlo.
Datum:
09.08.2001 14:15:29

Mam jeden dotaz:
"Ci (nebo odkud )je to stare zname pravidlo?"
Znam jej z praxe i terorie opacne.

A dve kratke pripominky:
Zatimco o svem stavajicim zakaznikovi vim spoustu podstatnych informaci (a to nejen jeho spokojenost s produktem, ale pripadne take jeho budouci plany a potreby, jeho strukturu ve firme a procesy, kompetence pracovniku atd - to vsechno pochopitelne vyuzivam take v marketingu a podpore prodeje a komunikaci s nim) u noveho ci potencionalniho zakaznika mne stoji spoustu casu a penez, nez podobne informace zjistim.

A kdyby tomu tak skutecne bylo (jak uvadite ve svem prispevku) proc tedy existuji a stale vice se podporuji tzv. "vernostni" programy? Ze by firmy neprisly na to, ze zavadeji a podporuji neco, co neni efektivni (myslim i financne)???

Proste mam jiny nazor.