Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Newsletter 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Vše pro váš digitální fotoaparát!

Poradna: Jak na daně v době elektronického obchodování?
Dotaz: Jaká je náhrada stravného v cizí měně pro podnikatele - OSVČ? Je možné vyplácet kapesné? Je možné použít kurz ČNB platný v den vyúčtování? Pokud zahraniční pracovní cesty zúčtovává jako OSVČ jednou měsíčně a vyplácí v Kč, je možné použít pro všechny cesty v průběhu měsíce pro výpočet náhrady kurz platný v posledním dni v měsíci?
Autor: Redakce    Datum: 10.10.2001
10 kritických faktorů pro Vaši e-business transformaci
Bohužel vás musím všechny hned na začátku trošku zklamat, protože zde samozřejmě nepůjde o žádný zaručený recept na úspěch, na to je (naštěstí pro nás poradce) firemní svět příliš různorodý. Nicméně se pokusím shrnout své zkušenosti z několika technologicky orientovaných projektů ve středních a velkých firmách a nastínit faktory, které některým klientům umožnily uspět při jejich transformaci a jiným naopak uspět znemožnily.
Autor: Petr Palán    Datum: 9.10.2001
Proč česká B2C nesleduje západní trend?
Zatímco internetový B2C trh ve světě zažívá recesi a v důsledku úsporných opatření dočasně klesají tržby internetových obchodů, čeští podnikatelé dále pokračují v působivém růstu. Dělají to Češi lépe, nebo je tento trend důsledkem zdejší specifické situace?
Autor: Pavel Hrůza    Datum: 6.10.2001
Jak si udržet zákazníka II
Než se pustíme do slíbeného dataminingu, vrátím se zpět k prvnímu dílu našeho seriálu. Napsal jsem, že udržet si stávajícího zákazníka nás stojí více, než získat nového.
Autor: Martin Žalmánek    Datum: 17.9.2001
Poradna: Jak na daně v době elektronického obchodování?
Dotaz: Naše společnost poskytuje investiční poradenství (cenné papíry, cizí měny) prostřednictvím internetu. Klient si vždy předplatí určitý počet kreditů, jimiž dále platí za poskytnuté odpovědi. Vzniká povinnost odvést DPH až v momentě poskytnutí odpovědi, nebo již nákupem kreditů? Fakturujeme správně s 5% sazbou DPH?
Autor: Redakce    Datum: 14.9.2001
Reklama 4: Reklamní sítě a mediazastupitelství
Možná jste si ani v minulém díle svojí agenturu nevybrali, možná chcete mít nad plánováním své kampaně přímý dohled, nebo možná zatím nemáte rozpočet na propagaci. V každém případě byste namísto oslovování jednotlivých serverů měli využít některou z reklamních sítí, jejichž nabídka sahá od distribuce bannerů přes zajištění PR článků až po speciální akce. Jaké výhody přináší spolupráce s mediazastupitelstvími přináší následující článek.
Autor: Jiří Rýdl    Datum: 3.9.2001
Vaše firma v nové ekonomice – část 3. “Žádost o nabídku”, nebo-li RFP
Z pohodlnosti a ze zvyku budu v následujícím textu používat zkratku RFP pro dokument, který lze česky nazvat “Žádost o nabídku”. Co je účelem, co by měl obsahovat a kdo by ho měl zpracovávat se pokusím vysvětlit dále.
Autor: Petr Palán    Datum: 30.8.2001
Reklama 3: Zajímavé online kampaně a jejich tvůrci
Na internetu není jednoduché něco najít a ne jinak je tomu u tzv. online reklamních agentur. Do vyhledávačů můžete zadat sousloví online reklama, marketingové strategie, webové poradenství, komunikační agentura, interaktivní služby nebo kombinace všeho uvedeného a získáte nepřeberné množství odkazů, jejichž relevantnost určíte až podrobným prozkoumáním daných webů. Možná vám tímto článkem alespoň trochu ulehčíme práci při dalším hledání.
Autor: Jiří Rýdl    Datum: 27.8.2001
Úspěch spočívá v detailech
Možná, že jste si častokráte pomysleli, proč zrovna konkurenční firma je úspěšnější, proč váš kolega má větší plat či proč některé start-up firmy uspějí a jiné nikoliv.
Autor: Martin Žalmánek    Datum: 24.8.2001
Reklama 2: Co dělá online reklamní agentura?
První banner změnil internet z technologického spojení počítačů na "nové" médium, kam směřují také reklamní aktivity. Jak trh roste a mění se, vznikla specializovaná mediální zastupitelství, výměníky bannerů se změnily na sofistikované distribuční systémy, přibyly netradiční formáty a hromada dalších možností, takže se rozhodně vyplatí využít služeb specializované agentury. Co taková agentura dělá?
Autor: Jiří Rýdl    Datum: 22.8.2001