Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

Třetí generace internetového obchodovaní od Intelu

Intel předvádí zákaznicky orientované aplikace pro elektronický obchod na bází nových čipových architektur: procesoru ItaniumTM 800 Hz, procesoru Pentium IIIR 1 GHz a nejnovějšího procesoru Willamette, který nedávno dosáhl rekordní frekvence 1,5 GHz

Hannover/Feldkirchen, 23. února 2000 - Na dnešní tiskové konferenci John Davies a Mike Fister představili třetí generaci internetového obchodu firmy Intel.

Davies, viceprezident společnosti Intel pro marketing elektronického obchodu, uvedl, že řada společností přešla z první generace, kdy se firmy teprve začaly prezentovat na Internetu, na generaci druhou, v níž připojují své webové servery na koncové systémy, aby tak zákazníkům umožnily zadávat a sledovat objednávky v režimu online.

“V třetí generaci internetového obchodu budou společnosti využívat internetové technologie i pro elektronický styk s dodavateli v reálném čase,” řekl Davies. “Jakmile se začne zvyšovat počet firem, které využívají Internet pro automatizaci svých dodavatelských i odběratelských vztahů, změna u jednoho dodavatele nebo zákazníka umožní, aby informace volně plynuly k dalším společnostem v dodavatelském řetězci, a tak pomohly efektivnějšímu toku zboží a služeb.”

Od orientace na prodejce k orientaci na zákazníka

Velkým problémem u internetového obchodu druhé generace je to, že firmy musí při zadávání zakázek navštěvovat webové stránky dodavatelů jednotlivě a rovněž manuálně shromáždit informace, které potřebují k tomu, aby mohly zautomatizovat dodavatelskou část své činnosti. Davies uvedl, že dnešní na prodejce orientovaný model internetového obchodu se vyvine do podoby, kdy bude orientován na zákazníka, čímž usnadní firmám napojení jejich podnikání na stále vyšší počet dodavatelských systémů.

“Internetový obchod cílený přímo na zákazníka je o tom, že zákazníci budou budovat aplikace, v nichž budou integrovány informace od všech jejich dodavatelů, a že dodavatelé poskytnou zákazníkům všechny údaje, které budou potřebovat - tam a v té době, kdy je budou chtít, a v jakémkoliv formátu,” řekl Davies. “Míru konkurenčních výhod bude určovat to, jak se dodavatelé vyrovnají s dodáváním informací do informačních systémů jejich klientů.”

Třetí generace aplikací pro internetový obchod demonstrovaná na technologii Intel® příští generace

V rámci podpory rozvoje třetí generace internetového obchodu společnost Intel spolupracuje s řadou největších světových prodejců internetových služeb a zajišťuje pro ně spolehlivá řešení, která v plném rozsahu využívají výkonu budoucí i současné architektury Intel®. Na veletrhu CeBIT Mike Fister, viceprezident společnosti Intel pro marketing serverů a podnikových řešení, demonstroval některé z flexibilních aplikací příští generace určených pro internetový obchod na současných i budoucích výkonných čipech.

MySAP* u systémů založených procesoru Itanium™

MySAP.com je skutečně aplikace třetí generace pro internetový obchod, která vytváří plně integrované prostředí nabízející upravitelný obsah pro každého jednotlivce, integraci obchodních procesů a automatizovanou výměnu informací. Požadavky této aplikace na server jsou ohromné a pouze díky vynikajícímu poměru cena/výkonnost u nových systémů založených na procesoru Itanium™ bude možné zpřístupnit výhody internetového obchodu třetí generace pro většinu evropských firem.

“SAP dodává klíčové technologie, díky nimž se třetí generace internetového obchodu stává skutečností”, řekl Günther Tolkmit, ředitel firmy SAP pro marketing. “Naše společnost se domnívá, že nejvhodnější platformou pro třetí generaci jsou řešení firmy Intel, která umožňují vybudovat model obchodu kolem zákazníka.”

Dr. Joseph Reger, viceprezident pro strategický marketing společnosti Fujitsu Siemens Computers, šel ve své chvále výkonnosti a potenciálu platforem založených na procesoru ItaniumTM a jejich významu pro rozvoj internetové ekonomiky ještě dál. “Procesor ItaniumTM a architektura IA-64 poskytnou základ výrazného impulsu pro internetovou ekonomiku a systémů potřebných pro tento růst. Společnost Fujitsu Siemens Computers vidí velké možnosti pro uplatnění svých serverů v oblastech, jakými jsou například implementace rozsáhlých databázových systémů, serverové farmy a mnohovrstevná řešení ERP a aplikace pro elektronický obchod.”

Microsoft Digital Dashboard* na rychlých dvaatřicetibitových procesorech

Produkt Microsoft Digital Dashboard je ukázkou toho, jak výkonnost procesoru Willamette umožňuje plně interaktivní práci s poznatky a informacemi. Tento produkt konsoliduje a nepřetržitě aktualizuje cílené osobní, týmové, podnikové i externí informace do jediného jednoduchého rozhraní. Produkt Microsoft Digital Dashboard využívá řadu informačních zdrojů, tyto informace integruje a umožňuje uživatelům s integrovanými informacemi snadno komunikovat. Proto je skvělým příkladem aplikace pro internetový obchod třetí generace, která využívá silných stránek architektury Intel k tomu, aby přivedla svět Internetu k individuálnímu uživateli.

Mike Fister předvedl procesor Pentium III. V další ukázce rovněž demonstroval zástupce příští generace dvaatřicetibitové architektury Intel, procesor Willamette, který nedávno se standardním chlazením dosáhl rekordní frekvence 1,5 GHz. Jelikož se jedná o zcela nový design a architekturu, včetně nových instrukcí, zvýší tento procesor výkonnost stolních osobních počítačů na zcela novou úroveň a umožní rozsáhlou implementaci a nasazení složitých aplikací pro internetový obchod, jako například Microsoft Digital Dashboard.

Konstrukce pracoviště řidiče nákladního automobilu Kenworth* Workstation využívá funkcí a vlastností pracovní stanice na bázi zdvojeného procesoru Pentium III® XeonTM

Společnost Intel demonstrovala systém internetových inženýrských služeb a technické spolupráce ProEngineer*. Ukázka se zaměřila na konstrukci předního skla kabiny nákladního automobilu v reálném čase a prokázala, jak jeden složitý výkres - produkt CAD - může být použit současně s dostatečnou mírou podrobnosti pro zákazníky, konstruktéry, externí odborníky (v daném případě experty na aerodynamiku), dodavatele součástek i výrobce. Integrace všech těchto partnerů v rámci elektronické technické spolupráce umožnila rozhodování a přidělování zdrojů a prostředků v reálném čase, zlepšila možnost zákazníků reagovat na změny a snížila náklady.

Uživatelsky upravený internetový obchod s Vignette* na osmicestném serveru založeném na procesoru Pentium III® XeonTM
Vignette je systém, který shromažďuje a analyzuje údaje o “návštěvách” individuálních uživatelů Internetu na jednotlivých komerčních stránkách. Jako takový prokazuje schopnost osmicestného serveru na procesoru Pentium II Xeon pracovat se složitými databázemi. Vybrané informace slouží k vytvoření profilu uživatele, jeho vkusu a zájmů, což umožňuje vlastníku stránky upravit nabídku a služby tak, aby byly šity na míru jednotlivým zákazníkům.

Vlastní kroky společnosti Intel směrem k internetovému obchodu třetí generace

Společnost Intel předvedla své vlastní řešení internetového obchodu, který nyní reprezentuje přes polovinu příjmů společnosti - více než miliardu dolarů měsíčně. V současné době poskytuje Intel tisíce webových stránek pro 4000 jednotlivců u 560 zákazníků ve 46 zemích. Od zahájení elektronického obchodování v roce 1998 přineslo toto řešení společnosti Intel příjmy přesahující 30 miliard dolarů, díky čemuž je Intel s velkým náskokem největší světovou společnost zabývající se internetovým obchodem.

Flexibilní řešení internetového obchodu

“Musíme pomoci společnostem tak, že pro ně zajistíme flexibilní, interoperabilní řešení internetového obchodu, které se mohou vyvíjet stejným tempem jako internetová ekonomika,” řekl Davies. “Manažeři informačních technologií nasadí ke zvládnutí stále vyššího počtu vazeb internetového obchodu a bouřlivého nárůstu datového provozu více serverů. Do roku 2003 by po podle prognózy IDC měl internetový obchod zaznamenat nárůst na více než 500 miliard euro. Ti, kteří pracují s informacemi, budou používat výkonné osobní počítače k agregaci a analýzám velkých objemů neustále se měnících dat. Uživatelé se budou připojovat k aplikacím internetového obchodu prostřednictvím mobilních PC a čím dál tím většího počtu bezdrátových klientů. Budoucnost Internetu bude o adaptabilitě a volnosti výběru.”

Davies řekl, že Intel vyvíjí technologie pro internetový obchod třetí generace a vytváří centra řešení určená k tomu, aby pomohla zákazníkům při výběru ze širokého sortimentu softwarových a hardwarových produktů, jejich sestavení a zajištění jejich hladké funkce.

“Jako výrobci výpočetní techniky nabízíme nesrovnatelnou výkonnost, inovace, flexibilitu, hospodárnost související s velkosériovou produkcí a volnost výběru - což je přesně to, co společnosti potřebují k tomu, aby držely krok s vyvíjejícím se Internetem,” uvedl Davies. “V důsledku stávající orientace na online prodej a plnění jsme neukončili vývoj nástrojů a aplikací, které firmy potřebují k automatizaci svých dodavatelsko-odběratelských vztahů. Pro nás je výzvou vývoj řešení třetí generace a podchycení trendu směřujícího k internetovému obchodu orientovaného na zákazníka, což pro nás bude v několika příštích letech hlavním faktorem růstu.”
Autor: Tisková zpráva
Datum: 23. února 2000





 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz