Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

Společnost Intel přináší třetí generaci internetového obchodu

Při zásadním vystoupení před zhruba dvěma tisíci vývojáři hardwarových a softwarových aplikací založených na procesorech Intel dnes Paul Otellini představil třetí generaci internetového obchodování, další krok internetové ekonomiky.

INTEL DEVELOPER FORUM, PALM SPRINGS, Kalifornie, 16. února 2000 - Otellini, výkonný místopředseda představenstva a generální ředitel divize Architecture Business Group firmy Intel, uvedl, že řada společností přešla z první generace, kdy se firmy teprve začaly prezentovat na Internetu, na generaci druhou, v níž připojují své webové servery na koncové systémy, aby tak zákazníkům umožnily zadávat a sledovat objednávky v režimu online.

“Ve třetí generaci internetového obchodování budou společnosti využívat internetové technologie i pro elektronický styk s dodavateli v reálném čase,” řekl Otellini. “Jakmile se začne zvyšovat počet firem, které využívají Internet pro automatizaci svých dodavatelských i odběratelských vztahů, změna u jednoho dodavatele nebo zákazníka umožní, aby informace volně plynuly k dalším společnostem v dodavatelském řetězci, a tak pomohly efektivnějšímu toku zboží a služeb.”

Od orientace na prodejce k orientaci na zákazníka

Velkým problémem u internetového obchodování druhé generace je to, že firmy musí při zadávání zakázek navštěvovat webové stránky dodavatelů jednotlivě a manuálně shromáždit informace, které potřebují k tomu, aby mohly zautomatizovat dodavatelskou část své činnosti. Otellini uvedl, že dnešní na prodejce orientovaný model internetového obchodu se vyvine do podoby, kdy bude zaměřen na zákazníka, čímž usnadní firmám napojení jejich podnikání na stále vyšší počet dodavatelských systémů.

“Internetový obchod cílený přímo na zákazníka je o tom, že zákazníci budou budovat aplikace, v nichž budou integrovány informace od všech jejich dodavatelů, a že dodavatelé poskytnou zákazníkům všechny údaje, které budou potřebovat - tam a v té době, kdy je budou chtít, a v jakémkoliv formátu,” řekl Otellini. “Míru konkurenčních výhod bude určovat to, jak se dodavatelé vyrovnají s dodáváním informací do informačních systémů jejich klientů.”

Flexibilní řešení internetového obchodu

“Musíme pomoci společnostem tak, že pro ně zajistíme flexibilní, interoperabilní řešení internetového obchodu, které se mohou vyvíjet stejným tempem jako internetová ekonomika,” řekl Orellini. “Manažeři informačních technologií nasadí ke zvládnutí stále vyššího počtu vazeb internetového obchodu a bouřlivého nárůstu datového provozu více serverů. Ti, kteří pracují s informacemi, budou používat výkonné osobní počítače k agregaci a analýzám velkých objemů neustále se měnících dat. Uživatelé se budou připojovat k aplikacím internetového obchodu prostřednictvím mobilních PC a čím dál tím většího počtu bezdrátových klientů. Budoucnost Internetu bude o adaptabilitě a volnosti výběru.”

Otellini řekl, že Intel vyvíjí technologie pro internetový obchod třetí generace a vytváří centra řešení určená k tomu, aby pomohla zákazníkům při výběru ze širokého sortimentu softwarových a hardwarových produktů, jejich sestavení a zajištění jejich hladké funkce.

“Jako výrobci výpočetní techniky nabízíme nesrovnatelnou výkonnost, inovace, flexibilitu, hospodárnost související s velkosériovou produkcí a volnost výběru - což je přesně to, co společnosti potřebují k tomu, aby držely krok s vyvíjejícím se Internetem,” uvedl Otellini. “V důsledku stávající orientace na online prodej a plnění jsme neukončili vývoj nástrojů a aplikací, které firmy potřebují k automatizaci svých dodavatelsko-odběratelských vztahů. Pro nás je výzvou vývoj řešení třetí generace a podchycení trendu směřujícího k internetovému obchodu orientovaného na zákazníka, což pro nás bude v několika příštích letech hlavním faktorem růstu.”

Intel, největší světový producent čipů, je i významným výrobcem osobních počítačů, síťových a komunikačních produktů. Další informace lze získat na adrese www.intel.com/pressroom.

* Známky a značky třetích osob jsou majetkem příslušných vlastníků.
Autor: Tisková zpráva
Datum: 17. února 2000





 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz