Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Vše pro váš digitální fotoaparát!

Intel na P.I.W. představil svou 3. generaci internetového obchodu

Praha, 19. dubna 2000 – Juergen Thiel, regionální ředitel společnosti Intel, dnes představuje  vizi budoucího vývoje internetového obchodu na konferenci Prague Internet World, která je věnována Internetu, Intranetu a webu. Akce se koná od 18. do 20. dubna v Praze.

Praha, 19. dubna 2000 – Juergen Thiel, regionální ředitel společnosti Intel, dnes představuje  vizi budoucího vývoje internetového obchodu na konferenci Prague Internet World, která je věnována Internetu, Intranetu a webu. Akce se koná od 18. do 20. dubna v Praze.
 
Jürgen Thiel, regionální ředitel pro oblast východní Evropy, ve svém hlavním příspěvku popisuje třetí generaci internetového obchodu. Thiel představuje firemní vizi tohoto rychle se rozvíjejícího odvětví, podle níž by se ze všech podniků měly stát v budoucnu elektronické podniky. „České firmy přejímají procesy elektronického podnikání velmi rychle. Z tohoto hlediska patří Česká republika k nejvyspělejším státům v regionu východní Evropy.“
 
Thiel rovněž uvedl, že řada společností přešla z první generace, kdy se firmy teprve začaly prezentovat na Internetu, na generaci druhou, v níž připojují své webové servery na koncové systémy, aby tak zákazníkům umožnily zadávat a sledovat objednávky v režimu online.
 
Společnost Intel aktivně ovlivňuje rozvoj elektronického obchodu
 
Společnost Intel ovlivňuje rozvoj elektronického obchodu řadou produktů a služeb. Na konferenci Intel Developer Forum v Palm Springs firma spolu s dalšími osmi předními výrobci výpočetní techniky a systémů předvedla systémy vycházející z procesoru Intel Itanium™. Systémy na bázi tohoto procesoru poskytnou výkonnost, kterou rozvíjející se internetová ekonomika vyžaduje. Toto odvětví pracuje na tom, aby zajistilo, že se řešení založená na procesoru Itanium stanou základem další generace elektronického obchodu. „Věříme, že se systémy založené na tomto procesoru stanou hnacím motorem budoucího elektronického obchodu,“ řekl Jürgen Thiel. „S rostoucími potřebami elektronického obchodu se zvyšují i požadavky na pružnou a rozšiřitelnou platformu.“
 
„Ve třetí generaci internetového obchodu budou společnosti využívat internetové technologie i pro elektronický styk s dodavateli v reálném čase,“ řekl Thiel. „Jakmile se začne zvyšovat počet firem, které využívají Internet pro automatizaci svých dodavatelských i odběratelských vztahů, změna u jednoho dodavatele nebo zákazníka umožní, aby informace volně plynuly k dalším společnostem v dodavatelském řetězci, a tak pomohly efektivnějšímu toku zboží a služeb.“
 
Loni společnost Intel zřídila divizi Intel Online Services, Inc. s cílem poskytnout prostor na Internetu v rámci řešení druhé generace podnikům na celém světě. Kromě poskytování a správy zařízení a sítě firma nakupuje, integruje a nasazuje veškerý hardware a software potřebný k práci aplikací. Divize Intel Online Services spolupracuje s předními firmami v tomto oboru, mezi něž patří iXL, PricewaterhouseCoopers, Proxicom, Razorfish, US Interactive a UUNET, aby zvýšila spolehlivost a výkonnost tohoto typu řešení elektronického obchodu a urychlila jejich rozvoj.
 
V dubnu tohoto roku společnost Intel Corporation oznámila zřízení středisek pro řešení elektronického obchodu (e-Business Solution Centers) v Evropě. Tato střediska poskytnou komplexní zařízení a prostředky pro vytváření a ověřování souborů řešení internetového obchodu založených na architekturách Intel a představují pro firmu investici do rozvoje evropského elektronického obchodu ve výši mnoha miliónů dolarů. První střediska ve švédském Stockholmu, anglickém Readingu a německém Mnichově budou otevřena během příštích šesti měsíců. Plánují se i další střediska v Amsterodamu a Paříži.
 
Vlastní kroky společnosti Intel směrem k internetovému obchodu - 1 miliarda dolarů měsíčně
Na konferenci Prague Internet World společnost Intel předvedla své vlastní řešení internetového obchodu, který nyní reprezentuje přes polovinu příjmů společnosti - více než miliardu dolarů měsíčně. V současné době poskytuje Intel tisíce webových stránek pro 4000 jednotlivců u 560 zákazníků ve 46 zemích. Od zahájení elektronického obchodování v roce 1998 přineslo toto řešení společnosti Intel příjmy přesahující 30 miliard dolarů, díky čemuž je Intel s velkým náskokem největší světovou společností zabývající se internetovým obchodem.
 
Intel, největší světový producent čipů, je i významným výrobcem počítačových, síťových a komunikačních produktů. Další informace lze získat na adrese www.intel.com/pressroom.
Autor: Tisková zpráva
Datum: 21. dubna 2000





 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz