Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Newsletter 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Vše pro váš digitální fotoaparát!

Využití sociálních sítí při podpoře maloobchodu
Hlavní možnosti, jak při podpoře aktivit v oblasti maloobchodu využít sociální sítě, naznačuje zpráva IDC Retail Insights, kterou zveřejnila analytická společnost IDC: Mimo jiné v ní také analyzovala společenské jevy, které se objevují v souvislosti s technologií Web 2.0 a možnosti jejich využití při získávání konkurenční výhody.
Autor: David Kozák    Datum: 19.3.2010
Majitelé webů mohou nyní vydělávat na reklamě i bez živnostenského listu
Internet BillBoard dnes nabídl všem majitelům webů na českém internetů možnost vydělávat na reklamě zobrazované na jejich vlastních stránkách. Vydělávat mohou i provozovatelé webů, kteří nepodnikají a nemají živnostenský list, což dosud nebylo možné.
Autor: Redakce    Datum: 7.12.2005
Časopis Computer Business: Pod kůží IT businessu
Víme, že podnikat v IT není žádný med, marže jsou proklatě nízko a hledat mezeru na trhu je jako hledat jehlu v kupce sena. Časopis Computer Business se snaží mapovat český IT business takový, jaký je.
Autor: Hana Novotná    Datum: 20.9.2005
Blogy lákají novináře
Na téma blogy a bloggeři bylo v poslední době napsáno v českých online i offline médiích nemálo textů. Některé pozitivní, jiné naopak. Jedno téma ale zmíněno téměř nebylo - využití blogů ze strany novinářů.
Autor: David Kozák    Datum: 7.7.2005
Výdaje na internetovou reklamu loni vzrostly o téměř 80 %
Inzerenti v České republice v loňském roce utratili za internetovou reklamu podle Sekce vydavatelů internetových titulů 760 milionů korun. Nárůst by měl pokračovat také letos a celkové výdaje by měly překonat hranici 1 miliardy.
Autor: David Kozák    Datum: 24.3.2005
Seznam zastavil nástup Google
"Seznam zastavil svým novým vyhledáváním nástup vyhledávače Google", domnívá se Robert Němec, ředitel nezávislé internetové reklamní agentury RobertNemec.com Portál Seznam včera přešel na nový typ vyhledávání, tzv. fulltext, které prohledává samotný internet a ne jen katalog Seznamu.
Autor: Tisková zpráva    Datum: 17.3.2005
V internetové reklamě poroste význam videa
Rostoucí využití vysokorychlostního připojení k Internetu by mohlo zvýšit význam videa, jako formátu internetové reklamy. Klesat bude naopak význam tzv. vyskakovacích (pop-up) oken.
Autor: David Kozák    Datum: 21.1.2005
ATLAS.CZ je hlavním mediálním partnerem soutěže Miss Europe - Junior
V úterý 9. listopadu se v Praze uskuteční 2. ročník mezinárodní soutěže Miss Europe - Junior. Hlavním mediálním partnerem je portál ATLAS.CZ.
Autor: David Kozák    Datum: 3.11.2004
Internet Mall otevírá "kamenné obchody"
Společnost Internet Mall, jejíž online prodejna bilezbozi.cz zvítězila v letošním ročníku ankety Obchodník roku 2004, začala otevírat nové "kamenné obchody".
Autor: David Kozák    Datum: 22.10.2004
Web SEO-SEM.cz s novými funkcemi
Internetová reklamní agentura RobertNemec.com obohatila svůj specializovaný web SEO-SEM.cz o tři nové funkce - burzu zpětných odkazů, inzerci volných pracovních míst a blog o SEO a SEM.
Autor: David Kozák    Datum: 21.10.2004