Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Newsletter 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Vše pro váš digitální fotoaparát!

Jak nakládá Deltax s osobními údaji?
Jeden ze čtenářů e-komerce.cz se obrátil na naši redakci s upozorněním na postup společnosti Internet Information Services, s.r.o., webmastera serveru sluzbyasp.cz. Podle informací, které má redakce k dispozici, existuje podezření na nedodržení ustanovení zákona 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.
Autor: Emil Čelustka    Datum: 20.12.2002
Nové E-mailové noviny? – Proč ne?
aneb výborný nápad jak vstupit na trh nabízí nové E-mailové noviny, vydávané nakladatelstvím Verlad Dashöfer.
Autor: Jiří Juránek    Datum: 19.11.2002
Konference web design & web marketing
S podtitulem Jak přežít a zvítězit na internetu? je konference pořádaná Institute for International Research (IIR) ve spolupráci se společnostmi iMachina a Asociace.BIZ lákavým počinem. Co přinese?
Autor: Emil Čelustka    Datum: 8.11.2002
Jaký je zákazník nakupující v internetových obchodech?
Jaký je profil dokonalého E-komerce zákazníka? Lze ho vůbec nějak definovat? Podle analytičky Carrie Johnson ze společnosti Forrester e-obchodníci nechtějí zákazníky, kteří nakoupené produkty příliš často vracejí. To samé zřejmě platí také pro české zákazníky a obchodníky na internetu.
Autor: Jiří Juránek    Datum: 14.10.2002
Datart bojuje proti klamavé reklamě
Společnost Datart International podala k Městskému soudu v Praze návrh na předběžné opatření proti společnosti Europe Technic, která provozuje síť prodejen Electrocity.
Autor: Emil Čelustka    Datum: 16.9.2002
Otevřený dopis nejen pracovníkům cestovního ruchu ČR
Předběžný návrh plánu obnovy a rozšíření mezinárodního turistického ruchu do ČR se snahou o odstranění nebo alespoň značné zmírnění všech finančních ztrát vzniklých v důsledku povodní.
Autor: Vratislav Kuska    Datum: 19.8.2002
Kam směřuje zájem investorů?
Je stále zájem investorů o IT start-upy na bodu mrazu? Pomohly biotechnologie investičním společnostem zahojit rány, které utržily během internetové bubliny? Mají začínající firmy u investorů šanci?
Autor: Pavel Hrůza    Datum: 1.8.2002
Prvky ovlivňující nákupní chování II
V minulém díle jsem zmínil vliv základních stavebních prvků internetových obchodů, jako je barevnost, navigace apod. Dnes pojednám o prvcích, které mají na internetové nakupování podstatný vliv, přesto jsou velmi často přehlíženy.
Autor: Pavel Hrůza    Datum: 24.7.2002
Začít byznysem nebo e-byznysem?
Začínající podnikatelé si možná někdy položili otázku: Je výhodnější začít podnikat v “kamenném světě” a teprve poté převést byznys na internet? Nebo se rovnou pustit do e-podnikání a “kamenný byznys” začít budovat až po dosažení úspěchu na internetu?
Autor: Martin Žalmánek    Datum: 19.7.2002
Hrušky a jabka - aukce a veřejné dražby
Internetové aukce a veřejné dražby. Diskuse o těchto dvou pojmech se opravdu čas od času objevuje. Bohužel se ve většině článků objevují polopravdy a nesmysly, které nevycházejí ze skutečnosti. Shrňme si tedy jaká je situace...
Autor: Jan Pleyer    Datum: 16.7.2002