Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

Internet jako zdroj zpráv, zábavy a informací při nákupu zboží a služeb
V dubnu 2010 proběhl výzkum NetMonitor Consumer zaměřený na chování, zvyky a postoje uživatelů ve vztahu k používání médií, e-komerci, internetové reklamě a placenému obsahu na internetu. Pro SPIR jej zrealizovala výzkumná agentura Mediaresearch.
Autor: David Kozák    Datum: 25.6.2010
On-line reklama v USA se vrací k růstu
Loňské hospodářské potíže (či lépe řečeno výrazný pokles ochoty zákazníků utrácet své finanční prostředky) se - vcelku logicky odrazil také v investicích do reklamy. Od letoška by se ale všechno mělo vrátit do normálu. Tedy alespoň ve Spojených státech.
Autor: David Kozák    Datum: 18.6.2010
Češi na internetu nakupují častěji, ale za méně peněz
Zatímco v České republice roste počet lidí, kteří na internetu nakupují více než pětkrát ročně, na Slovensku jejich podíl naopak klesá. V porovnání s minulým rokem klesl v obou zemích počet lidí, kteří za rok na internetu utratí více než 10 tisíc, naopak, především na Slovensku, vzrostl podíl zákazníků, kteří ročně utratí online méně než tisícovku. Vyplývá to z rozsáhlého průzkumu internetových obchodů Kasa.cz a Hej.sk mezi 10 tisíci zákazníků a z interních statistik.
Autor: David Kozák    Datum: 3.6.2010
Evropští maloobchodníci vylepšují své služby prostřednictvím mobilních řešení
Společnost IDC vydala zprávu IDC Retail Insights, která se zaměřila na specifika využití síťových a mobilních řešení v rámci evropského maloobchodu a na strategii obchodníků, trendy, krátkodobé priority a investiční plány.
Autor: David Kozák    Datum: 3.6.2010
Et netera ve fiskálním roce 2009/2010 dosáhla obratu 107 milionu korun
Společnost Et netera ukončila fiskální rok 2009/2010, který skončil 28. února 2010, s celkovým obratem ve výši 107 milionu korun. Provozní zisk dosáhl 23,2 milionu korun.
Autor: David Kozák    Datum: 26.5.2010
Internetové nakupování: cena nebo kvalita?
Jak si zákazníci vybírají e-obchod pro svůj nákup? Jak za nákupy nejčastěji platí? Právě na tyto dvě základní otázky se zaměřil průzkum, který v průběhu března a dubna realizoval APEK ve spolupráci s agenturou Mediaresearch. A k jakým že dospěli závěrům?
Autor: David Kozák    Datum: 27.4.2010
Penetrace internetu ve střední a východní Evropě dynamicky roste
Celkem v pěti zemích regionu CEE (Central & Eastern Europe) překonala v roce 2009 penetrace internetu 50% hranici. Od roku 2007 mezi ně patří také Česká republika. Podle průzkumu společnosti Gemius však penetrace roste ve všech státech oblasti.
Autor: David Kozák    Datum: 21.4.2010
Bing získává stále větší podíl na reklamních příjmech
Podíl serveru Bing na trhu vyhledávání vzrostl podle únorových čísel od společnosti comScore téměř na 12 % a opět se přiblížil podílu druhé nejpoužívanější služby Yahoo!. Jak ovšem naznačují údaje firmy Efficient Frontier, roste také podíl vyhledávače na reklamních příjmech.
Autor: David Kozák    Datum: 14.4.2010
Výdaje na on-line reklamu v USA letos zaznamenají dvouciferný růst
Spojené státy bezesporu patří mezi celosvětové internetové velmoci. Informace o očekávaném vývoji a trendech na tomto trhu proto mohou mnohé naznačit i ve vztahu k dalším zemím. Byť stále platí, že rozdíly zůstávají. Trendy však mohou mnohé naznačit...
Autor: David Kozák    Datum: 8.4.2010
Retailový on-line obchod v USA vzroste do roku 2014 o téměř 90 miliard dolarů
Přestože loni tržby on-line retailových obchodníků v USA meziročně klesly skoro o 2 %, další vývoj bude výrazně optimističtější. Podle agentury eMarketer vzrostou tržby do konce roku 2014 na 342,9 miliardy dolarů.
Autor: David Kozák    Datum: 6.4.2010