Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Newsletter 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

Kvalitní nekvalitní weby, podruhé
Když jsem připravoval první článek o kvalitě webů, ani náhodou mě nenapadlo, že by mohlo v brzké době vzniknout jeho přímé pokračování. Jistě, téma "kvality" webů je jistě obšírné a je třeba se mu věnovat, ovšem je možné to dělat i tak, že se zaměříme na jednotlivé "kostky", z nichž je skládanka složena. Mé pocity se však ukázaly být nepodstatné...
Autor: David Kozák    Datum: 1.4.2004
On-line reklama zvyšuje prodeje v "kamenných" obchodech
Může on-line reklama pozitivně ovlivnit prodeje v "kamenných" obchodech? Zdá se, že ano. Alespoň to vyplývá z průzkumu, který zadala divize MSN společnosti Microsoft a jenž se zabýval tím, jak on-line kampaně společností Nestle, Kraft Foods, Procter & Gamble a Neutrogena.
Autor: David Kozák    Datum: 30.3.2004
Kvalitní nekvalitní weby
Kvalita webu. Co si pod tímto pojmem máme představit? Technologie? Obsah? Nebo v poslední době tak často zmiňovanou přístupnost? Všechno a nic. Má-li být web považován za kvalitní, musí přinášet efekt, plnit cíle, které se od něj očekávají a toho se dá dosáhnout jedinou cestou - sladit všechny části "skládanky" do dokonalého souladu.
Autor: David Kozák    Datum: 25.3.2004
Weblog e-komerční
Může být weblog přínosný pro komerční využití? Podle mého názoru ano. Jde totiž o - zejména v poslední době - mezi uživateli Internetu velmi populární formu sdílení informací. Odborný weblog zaměřený na obor konkrétní obor podnikání proto může být pro komerční web velmi vhodným doplňkem a zároveň i lákadlem pro návštěvníky.
Autor: David Kozák    Datum: 23.3.2004
Správná doména – základ úspěchu na internetu
Design, obsah a propagace patří k nejdůležitějším prvkům při stavbě webového severu. Někteří webmasteři však při navrhování webů zapomínají na zdánlivé maličkosti, mezi něž patří například vhodné jméno pro doménu. Zapomínají, že doména může být alfou a omegou Vašeho bytí a nebytí, Vašeho úspěchu či neúspěchu v tvrdém světě businessu.
Autor: Tomáš Hodboď    Datum: 27.2.2004
Obsah láká zákazníky
Web, to je obsah. Bez kvalitního obsahu je web v podstatě k ničemu. Obsah láká návštěvníky i vyhledávače. Obsah také funguje jako argument při rozhodování o nákupu. Investice do obsahu se prostě vyplatí...
Autor: David Kozák    Datum: 17.2.2004
Novinky internetové reklamy
Internetová reklama je zřejmě nejdynamičtějším sektorem reklamního průmyslu. A nejde jen o nárůst příjmů. Přímo překotně také vznikají například stále nové reklamní formáty. Některé pokusy se sice moc nepovedly, jiné ale mají velmi dobrou naději na úspěch.
Autor: David Kozák    Datum: 22.1.2004
Splátky na dálku
Internet Mall, a.s., a CETELEM ČR, a.s., představily společný projekt financování zboží koupeného po Internetu prostřednictvím spotřebitelských úvěrů. Úvěrová smlouva je klientem podepsána až v okamžiku doručení zboží a zákazník tedy nemusí navštívit provozovnu prodejce. Akciová společnost Internet Mall, provozující nákupní galerii Internet Mall a sedm internetových obchodů, se dohodla na úzké spolupráci se společností CETELEM ČR, a.s., která se dosud specializovala na poskytování výhodných spotřebitelských úvěrů v kamenných obchodech.
Autor: Redakce    Datum: 3.12.2003
Obchodníci a překupníci
Počet internetových obchodů roste. Snad až příliš rychle. Úroveň doplňkových služeb, které jsou pro "kamenné" prodejce nezbytnou součástí každého úspěšného projektu, totiž znatelně zaostává za obvyklými hodnotami. Většina obchodníků sází na velmi nízké ceny a neuvědomuje si, že to není cesta, jak vydělat – spíš naopak.
Autor: David Kozák    Datum: 20.11.2003
Známosti mohou být konkurenční výhodou
Několik softwarových společností v USA představilo či v krátké době plánuje představit programy, které by uživatelům umožnily "vytěžit" kontakty jejich zaměstnanců. Toto řešení však s sebou nese i řadu problémů, zejména v oblasti etiky a práva. Pokud by však byli zaměstnanci svolní ke spolupráci, mohl by se takový software stát velmi účinným nástrojem rozvoje firmy.
Autor: David Kozák    Datum: 9.9.2003