Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Vše pro váš digitální fotoaparát!

APEK zveřejnil vzorové obchodní podmínky pro české e-shopy
Asociace pro elektronickou komerci ve spolupráci s advokátní kanceláří Mašek, Kočí, Aujezdský připravila a zveřejnila vzorové obchodní podmínky pro podnikatele, kteří prodávají své produkty na internetu.
Autor: David Kozák    Datum: 17.6.2010
E-business Forum: Je nejvyšší čas vstoupit do internetového obchodování
V pražském BB Centru se uskutečnil první diskusní večer z cyklu E-business Forum, který pořádají Asociace pro elektronickou komerci a TUESDAY Business Network. O konkurenci internetových obchodů a kamenných prodejen diskutovali Pavel Sláma z Datart International, Jiří Řízek z Electro World, Ondřej Fryc z Internet Mall a Josef Suchánek z InternetShops.
Autor: Tisková zpráva    Datum: 3.4.2006
Telefonická podpora internetových obchodů
Internet dnes nabízí velmi účinný a levný způsob prezentace obchodní nabídky. I přes nesporné výhody internetových obchodů, mnoho zákazníků stále preferuje osobní kontakt s prodejcem. Jedním z nejjednodušších a přitom velmi účinných způsobů osobního kontaktu při prodeji na dálku je využití telefonní linky.
Autor: Bc. Ondřej Miškovský    Datum: 22.7.2005
Vaše firma v "Nové ekonomice"
Seriál Vaše firma v "Nové ekonomice" se se vám pokusí přiblížit, jaké příležitosti a nástrahy přináší tzv. nová ekonomika a internet vaší firmě.
Autor: Petr Palán    Datum: 3.10.2001
Internetový reklamní trh v ČR
Když byl v roce 1994 v USA prodán první banner, podle některých zdrojů na portálu Yahoo, podle jiných na "geekovském" magazínu Wired, internet se změnil. Původně vojensko-vědecký projekt se stal funkčním reklamním médiem s rostoucmí počtem uživatelů, profesionálními službami a novými možnostmi marketingové komunikace. V následujícím seriálu vás blíže seznámíme s realitou českého internetového reklamního trhu.
Autor: Jiří Rýdl    Datum: 3.8.2001
Platební systémy na českém Internetu
Internetových obchodníků se bytostně dotýká otázka platby za zboží a platební systémy jsou předmětem každodenních diskuzí. Proto jsme pro vás připravili celý cyklus čláků, který problematiku platebních systémů podrobně mapuje.
Autor: Emil Čelustka    Datum: 1.8.2001
Jak na firemní web
Tento seriál se zabývá problematikou tvorby a hodnocení efektivity firemních webů. Poskytne náměty k zamyšlení a příklady týkající se efektivnosti tvorby, údržby a využití webovských stránek i stránek konkurenčních. Ja má vypadat dobrý firemní web?
Autor: Petr Palán    Datum: 4.10.2000