Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Newsletter 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

Mají zákazníci právo na negativní názor?
Před časem jsem kdesi na internetu zaregistroval žalobu majitele amerického obchodu Pets Warehouse na některé členy emailové komunity Aquatic Plant Digest, kteří si vyměňovali negativní zkušenosti z nakupování vodních rostlin právě v tomto obchodě. Zasmál jsem se a na celou událost zapomněl. Smích mě ale přešel, když jsem otevřel magazín Týden 22/2002 a z článku "Bouře v akváriu" Pavla Mondscheina se dozvěděl, že případ vyšetřuje FBI!
Autor: Jiří Rýdl    Datum: 3.7.2002
Prvky ovlivňující nákupní chování
Rozhodování on-line zákazníka kde koupí zboží ovlivňuje řada faktorů. Posuzování základních údajů jako je cena zboží, dodací lhůta a podobně, však čím dál častěji předchází vážení dalších prvků, které se samotným zbožím nemusejí přímo souviset.
Autor: Pavel Hrůza    Datum: 25.6.2002
Shoda okolností nebo geniální PR tah?
Ve všeobecném povolebním humbuku se ztrácí výsledek jedné politické strany, jejíž skóre sice nijak neohromilo, ale je zajímavé z jiného důvodu. Strana, která podle předvolebních výzkumů patřila na samý okraj zájmu veřejnosti, nakonec získala téměř tři procenta hlasů. Značnou zásluhu na výsledku měl přitom jediný řetězový email.
Autor: Pavel Hrůza    Datum: 20.6.2002
Internetový předvolební guláš 2002 - PR nebo propaganda?
Měření popularity politických uskupení se blíží, pojďte se s námi podívat co jednotlivé strany slibují ICT sektoru a jakým způsobem využívají internet pro svou předvolební agitaci.
Autor: Pavel Hrůza    Datum: 17.5.2002
Domain - grabbing, nenechte se okrást
Registrace doménových jmen není zatím regulována žádným zákonem. Toho využívají "sběratelé domén", kteří si registrují komerčně zajímavé domény za účelem jejich pozdějšího prodeje. Nastíníme možnosti ochrany před tímto jevem.
Autor: Martin Žalmánek    Datum: 19.4.2002
Vytváření CRM strategie
Technologický pokrok a konkurenční prostředí vybízí společnosti neustále přizpůsobovat firemní strategii a inovovat informační systémy. Vymezit potřeby změny podnikové strategie, určit její směr a cíle je nejnaléhavější problém při realizaci a využití nových technologií odedávna. Již od časů zavádění základních informačních systémů ERP známe situaci, kdy společnost rozhodne o zavedení určitého typu řešení, není však schopna definovat co přesně vlastně chce.
Autor: Pavel Sklenář    Datum: 18.4.2002
Kdy už zmizí rovnítko mezi PR a uplácení novinářů?
Bohužel si v Čechách většina lidí myslí, že PR znamená uplatit novináře aby napsal to, co chcete. Novináři jsou pomlouváni za to, že napsali "PR" článek, kandidáti na ředitele televize jsou vyloučeni díky minulosti v PR agentuře. Je ale vlastně to "PR" takový svinstvo?
Autor: Jan Barta    Datum: 3.4.2002
Návratnost CRM aplikací
CRM technologie měly zajistit v obou směrech kvalitnější vztah se zákazníkem, pokročilejší aplikace umožňující vyhodnocovat změny v nákupním chování zákazníků měly pomoci firmám projít bez výraznějších problémů každou krizí a včas reagovat na změny trhu. V prvních letech nasazení CRM se jednalo o velmi dobře a logicky znějící teorii, v současné době má však řada firem dostatečný objem historických dat, aby mohla vyjádřit přínos CRM řečí čísel.
Autor: Pavel Hrůza    Datum: 11.3.2002
Evropa má potenciál tvořit stálejší projekty
Slovo podnikání či podnikatel vyvolá jinou představu v Čechách, jinou v Americe a úplně jinou v Japonsku. Proč? Když se setkávám s podnikateli, nerozlišuji je podle jejich oboru činnosti, ale dle toho, jak se k podnikání staví.
Autor: Martin Žalmánek    Datum: 7.3.2002
Recenze knihy Zpravodajství a časopisy na Internetu
Kniha Zpravodajství a časopisy na Internetu je zaměřena spíše na začínající uživatele webu, přesto stojí za zmínku. Minimálně proto, že lidem z oboru pomůže v osvětě internetem málo dotčených přátel a členů rodiny. Po přečtení této knihy budou mít bez většího vysvětlování přesnější představu o vaší práci, než klasické "on je přes ty počítače".
Autor: Pavel Hrůza    Datum: 15.2.2002