Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Newsletter 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

KASA.cz nabízí sportovní a outdoorové vybavení
EUROCOMM Group, provozovatel internetového obchodního centra KASA.cz, spustil novou kategorii Sport a vybavení pro Outdoor.
Autor: David Kozák    Datum: 19.10.2004
Nezapomeňte, do uzávěrky soutěže Prodejna roku 2004 chybí pouhé dva dny
Okamžik, kdy budou slavnostně vyhlášeny výsledky soutěže Prodejna roku 2004 se rychle blíží. A stejným tempem se také krátí čas, jenž mají k dispozici ti, kteří chtějí v soutěži hlasovat a kromě ovlivnění výsledků třeba také vyhrát některou z cen.
Autor: David Kozák    Datum: 12.10.2004
Na Centrum.cz v červenci vládlo cestování a dovolená
Uživatelé internetového portálu Centrum.cz podle informací jeho provozovatele, společnosti NetCentrum, v červenci nejčastěji vyhledávaly informace související s tématem dovolené a cestování. Brigády, které byly jedničkou červnových statistik, se v červenci nedostaly ani do TOP20.
Autor: David Kozák    Datum: 4.8.2004
Zásady úspěšného využití Internetu, 9. část
Internetová prezentace - až na výjimky - není a dost dobře ani nemůže být jednorázovou záležitostí. Některé části webových serverů se nemusí aktualizovat prakticky vůbec, jiné však vyžadují pozornost prakticky stále.
Autor: David Kozák    Datum: 14.7.2004
Ceník na webu - ano nebo ne
Na umisťování ceníků produktů a služeb, jejichž cena závisí na konkrétním zadání, na web, existují dva - poměrně radikálně odlišné - názory. Jedni tvrdí, že ceník je povinnou součástí webu. Druzí naopak oponují, že dávat v takovýchto případech na web ceník je nesmysl. Kdo má pravdu a kdo se naopak mýlí?
Autor: David Kozák    Datum: 8.7.2004
Online reklamní kampaň bude zřejmě úspěšná
Interaktivní internetová reklamní kampaň společnosti McDonald's, která probíhá kromě serveru firmy také na portálech Sport.cz a iDNES, je podle průběžných informací velmi úspěšná. Počet nových uživatelů, kteří se na stránkách firmy registrují, se zvýšil v průměru 16x.
Autor: David Kozák    Datum: 25.6.2004
Zásady úspěšného využití Internetu, 8. část
Vytvořením internetové prezentace práce nekončí. Právě naopak. Není přitom důležité jen se postarat o obsah a jeho aktualizaci, ale také o propagaci internetových stránek. Bez ní by totiž byla veškerá práce prakticky zbytečná a až na výjimky dané neexistující konkurencí by stránky pravděpodobně nenašli mnoho čtenářů.
Autor: David Kozák    Datum: 11.6.2004
Zásady úspěšného využití Internetu, 7. část
V předcházejících šesti částech našeho miniseriálu jsme postupně probrali některé hlavní zásady, jimiž by se měli řídit tvůrci webových stránek. Dnes navážu prvním dílem, který se více týká provozovatelů webů (i když k nim se samozřejmě vztahovaly i všechny předcházející části). Zabývá se totiž tím, co nastane po dokončení webu.
Autor: David Kozák    Datum: 3.6.2004
Zásady úspěšného využití Internetu, 6. část
Víte, jak se pozná dobrý web? Má spoustu více či méně povedených kopií. Ano, jak jste jistě poznali, dnešním tématem bude originalita, tedy téma nadmíru populární. I když je poměrně snadné případné plagiáty najít a plagiátory identifikovat, kopií - ať už grafických či dokonce obsahových existuje dost a dost. Není to zvláštní?
Autor: David Kozák    Datum: 27.5.2004
Zásady úspěšného využití Internetu, 5. část
Řada webdesignérů považuje za nezbytné prosadit na webové stránky svých klientů co možná nejvíc různých efektů a "vychytávek". Když už ty možnosti jsou, tak proč je nevyužít, že? Ovšem nic se nesmí přehánět a tam, kde grafika není nezbytná, je lepší si nápady ušetřit na jinou příležitost.
Autor: David Kozák    Datum: 20.5.2004