Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

Bannery do košíku?

Při prohlížení novinek na známých serverch, píšících o online reklamě jsem narazil na bannery, které měli ve svém rohu male zelené logo ”VU”. Nedalo mi to a kliknul jsem jsem na banner. Jaké bylo moje překvapení, když jsem se nedostal na inzerovanou stránku, ale otevřelo se mi dialogové okno.

Nevelké dialogové okno s dotazem, zda si chci inzerovanou stránku prohlédnout hned nebo jestli si banner chci uložit na později – do jakéhosi košíku. Pokud kliknu na ”View Later”, vrátím se zpět na stránku, kterou si právě prohlížím, v opačném případě odskočím na stránku inzerenta. Jaký to má smysl?

Nevím jak vy, ale já na bannery klikám, protože mě zajímá nabídka, která se za nimi skrývá nebo jsem jen zvědavý, takže se mi nelíbí, že kliknutí na banner mě ”odstřelí” od právě čteného článku. Jsou tedy dvě možnosti: Dočíst zajímavý článek a teprve poté pustit uzdu zvědavosti a kliknout, ale pokud čtete magazín, možná se chcete podívat ještě na jiné články, takže to také není úplně vyhovující řešení. Druhé, mnou využívané řešení je otevírání odkazů v novém okně pomocí pravého myšítka – uživatelé Windows jistě dobře znají. Množství oken ale může nabývat netušených rozměrů a dial-up připojení může znatelně zpomalit. Konečně je tady skutečné řešení!

Jmenuje se ClickVU.com a umožňuje výše uvedenou legrácku – ukládat prohlížené bannery na pozdější prohlédnutí na Vaši speciální stránku. V podstatě si tak sami zvolíte, kdy Vaše brouzdání za informacemi vystřídáte ”komerčním” vstupem, třeba v práci, kde je pevná linka.

Já osobně zůstanu u otevírání do nového okna, ale napadl mě jiný způsob využití. S rozšířením digitálního vysílání se před námi začnou otevírat netušené možnosti interaktivní televize, z nichž jedna by mohla být velmi podobná ClickVU.com.

Pokud byste v televizi viděli reklamu, které se Vám líbí, a to se mi opravdu občas stane, stačí zmáčknout knoflík a nahrát si jí na hardisk. A až bude v televizi reklamní přestávka, místo cesty na WC si budete pouštět ”ty svoje” reklamy. Také se už těšíte?
Autor: Jiří Rýdl
Datum: 19. července 2000



 Profil autora  

Jiří Rýdl

PR & marketing manažer Altar Interactive
V minulosti působil např. v Deepend Prague
Zaměřuje se na brand management v oblasti telekomunikací a intertainmentu
Člen PR klubu


 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz  
 Seznam komentářů  
Vypsat
Od
Téma
Datum

Jiri Kodera
reklama co se mi libi
07.08.2000 20:24