Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

G-force 2001 –"Tvoříme budoucnost komunikace se zákazníky"

13. – 15. května se v pražském hotelu Hilton Atrium konala konference nazvaná g-force. Motto konference "Tvoříme budoucnost komunikace se zákazníky" vystihuje tématické okruhy této události. Je to každoroční aktivita firmy Genesys Laboratories, určená všem lidem, kteří se točí kolem zákaznických a call center.

Pro ty z vás, kteří zatím neměli možnost se s firmou Genesys seznámit: firma je předním poskytovatelem univerzálních softwarových řešení pro kontaktní centra, sloužící ke kompletnímu zajištění a řízení vztahů se zákazníky. Nedávno se stala členem rodiny Alcatel. Kvalita produktů je založena na spolupráci s předními dodavateli komponentů takových center, jako jsou IBM, Alcatel, Siebel Systems či Siemens.

Už na první pohled bylo jasné, že se jedná o nezvykle důležitou akci. Překvapila jak profesionální organizace, tak velké množství velmi profesionálně působících účastníků. Dozveděli jsme se, že se konference účastní 650 profesionálů z 25 států. Šlo tedy o akci skutečně mezinárodní, kdy Praha posloužila pouze jako “nádherná kulisa pro pořádání akce tohoto druhu”, vyjádřeno slovy Ada Nederlofa, presidenta pro Evropu. Prestiž akce lze odvodit i z toho, že se předchozí konference konaly v Amsterdamu a New Orleans.

V České Republice firma Genesys, ač nováček (pobočka zde byla založena v roce 2000 a slouží jako centrála pro celý středo- a východoevropský region), už na sebe stihla upozornit uceleným představením produktů, velmi dobrou znalostí trhu a profesionálním managementem, jak se novináři měli šanci přesvědčit na tiskové konferenci 19. dubna.

Ad Nederlof uvedl ve své zahajovací řeči, na naše poměry nestandardně živé, spoustu zajímavých údajů. Například dle jeho názoru 75% firem tzv. “nové ekonomiky” zanikne, i když e-business i nadále roste nebývalým tempem 100% ročně.

Pan Nederlof nevidí problém rozvoje nové ekonomiky v technologiích, dnes již jsou dostupné v širokém měřítku technologie, které naráží na hranice představivosti. Jako obvykle, a v tom s ním nemohu než souhlasit, je ve hře lidský faktor. To znamená, že technologie se vyvíjí o hodně rychleji než schopnost lidí je zvládnout a přijmout za své.

A proto budou úspěšné ty firmy, které postaví svou strategii na práci jak se svými zaměstnanci, tak i zákazníky. A na této myšlence je založena i filosofie firmy Genesys. Využití jejich produktů je naprosto nezávislé na HW či SW platformách, nebo zdrojích informací. Ústředním produktem firmy je “universal Queue”, čili zpracování informací nezávisle na zdroji původu a aplikaci.

Jistě si umíte představit, že se jedná o produkt velmi zajímavý, když průměrný zákazník má nainstalovány 3 CRM systémy, využívá 14 informačních databází a 73% z firem nemá integrovaný informační systém. Genesys proto staví své produkty na naprosté nezávislosti využití svých produktů a přizpůsobení se klientovi.

Trend k elektronickému způsobu komunikace se zákazníkem je ovšem nezvratný a je založen na nákladovosti: elektronická komunikace stojí firmu jen zlomek částky, kterou vynaloží na telefonickou komunikaci, ta je zase daleko levnější než osobní vyřizování businessu. Je tedy jasný trend k využívání multimediálních aplikací.

Většina technologických produktů pohoří na přílišné komplikovanosti, jen produkty, které jsou uživatelsky jednoduché a šetří uživateli čas, mají šanci se v širším měřítku prosadit. A to je tajemství úspěchu Genesys. Potvrzuje to i 94% věrnost jejich zákazníků.

Na závěr nezbývá než si přát, abychom se i v budoucnu co nejčastěji stali hostiteli akcí typu g-force. Nejsou totiž jen šancí představit se vysoce profesionální a investičně silné skupině firem, ale rovněž povzbuzením pro české firmy, jelikož dokazují, že ač se nám to občas nezdá, e-business a technologie nejen že nehází flintu do žita, ale dokonce pokračují ve svém úspěšném tažení. Ale jak už to v businessu a v životě obecně bývá – přežijou jen ti nejsilnější a nejpřizpůsobivější.
Autor: Ľubica Domanová
Datum: 24. května 2001



 Profil autora  

Ľubica Domanová

Zakladatelka české pobočky Ashburn International
Business Development Director Ashburn International
Poradce pro oblast internetového podnikání


 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz