Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Vše pro váš digitální fotoaparát!

Lahůdka pro specialisty na marketing a reklamu na internetu

Odborná konference veletrhu Prague Internet World 2001 (Praha, Veletržní Palác, 10. – 12. 4. 2001), Která je jednou ze tří základních částí veletrhu nabídne specialistům na reklamu a marketing skutečnou lahůdku - konferenční sekci Marketing&reklama&obsah, která se bude odehrávat v prostorách Veletržního Paláce 10.4. 2001 od 9:00 – 18:00 hodin.

Hlavními tvůrci programu budou špičkoví řečníci a odborníci, jejichž samotná jména jsou zárukou kvality a profesionality:

· Jiří Devát (Microsoft), špičkový manažer, generální ředitel Microsoft pro ČR a SR, obchodní ředitel pro střední a velké zákazníky české pobočky Microsoftu
· Daniel Dočekal (M.I.A.), technický ředitel M.I.A., a.s., kontroverzní novinář, špičkový programátor a tvůrce obsahu na internetu, autor více než desítky knih o programování a operačních systémech, neúnavný propagátor internetu, zakladatel Světa Namodro
· Jiří Hlavenka (Computer Press), předseda představenstva Computer Press, autor více než třiceti publikací a mnoha tisíc článků o Internetu a informačních technologiích, spolutvůrce několika desítek úspěšných internetových projektů na českém Internetu
· Petr Koubský (Softwarové noviny), novinář, publicista a překladatel, šéfredaktor newslettru Inside, Osobnost roku české informatiky v oboru publicistiky za rok 1996, 1997 a 2000.
· Jan Kremláček (Deepend), ředitel Deepend Prague, extravagantní webdesigner a webmarketér, odborník na digitální komunikace, on-line reklamu, držitel mnoha prestižních cen
· Richard Mallor (),
· Ondřej Schneider (Patria Finance), výkonný ředitel pro strategii, ekonom a špičkový finanční analytik, zaměřuje se na analýzu vývoje finančních služeb poskytovaných na internetu a na přínos internetu k ekonomickému růstu.
· Marek Šebesťák (BBDO Group), chairman BBDO Group ČR, prezident Asociace reklamních agentur, manažer s vynikajícími řídícími schopnostmi, patří mezi desítku nejvýraznějších osobností v oblasti reklamy u nás
· Jan Vobruba (Tiny Software), ředitel českého zastoupení, softwarový specialista, odborník na strategie expanze IT firem do zahraničí
· Simon Waterfall (Deepend), kreativní ředitel Deepend – nejkreativnější společnosti na světě v oblasti nových médií a také nejúspěšnější podle mnoha žebříčků marketingových a reklamních časopisů

Jednodenní program této odborné sekce by měl odkrýt nejvýraznější trendy, technologie a příležitosti podnikání na internetu, poskytnout návody jak minimalizovat výdaje a maximalizovat profit, ukázat příklady relevantních a solidních obchodních strategií a odkrýt prostředky a zdroje podnikání prostřednictvím deskriptivních a případových studií.
Autor: Redakce
Datum: 1. března 2001





 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz