Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

Alcatel a Siebel Sytems vytvořily strategickou alianci

Trh s produkty pro CRM neustále láká. Potvrzuje to vznik další aliance, která má za cíl středně velká a celopodniková heterogenní kontaktní centra.

Alcatel a Siebel Systems, přední poskytovatel eBusiness softwarových aplikací, oznámily vytvoření aliance, v rámci které budou obě společnosti spolupracovat na integraci a nabídce eBusiness řešení pro středně velká a celopodniková heterogenní kontaktní centra. Aliance dává prostor rozvoji nástrojů pro produktovou integraci v rámci dlouhodobé spolupráce mezi Genesys Telecommunications Laboratories, Inc., samostatné dceřinné společnosti koncernu Alcatel, a Siebel Systems. Cílem aliance je ulehčit instalace klientsky orientovaného eBusiness softwaru ve velkých společnostech a celosvětově nabídnout integrovaná hlasová a internetová řešení pro kontaktní centra. Nabídka bude zaměřena zejména na mid-market.

Na základě vzájemné dohody Alcatel, Genesys a Siebel Systems vyvinou softwarová řešení pro kontaktní centra, která budou integrovat hlasové a internetové služby. Software bude svou koncepcí zaměřen na kontaktní centra středně velkých společností, které členové aliance definují jako podniky s ročními příjmy pod $250 mil, nebo jako společnosti zaměstnávající méně než 1000 zaměstnanců.

Oba programové balíčky budou integrovat nástroje Network a Enterprise Routing firmy Genesys s aplikacemi Siebel Call Center a úspěšnými komunikačními servery OmniPCX 4400 IP-based PBX. Soubor internetových aplikací bude v sobě zhrnovat funkce universal queue (univerzální řazení), e-mail routing (směrování emailů), Web-collaboration (spolupráce po Internetu) a možnosti “chatu” společnosti Genesys a dále aplikace eMail Response a funkce pokročilé automatizace od firmy Siebel. Toto připravované mid-market řešení pomůže organizacím zjednodušit zavedení systému, zejména pomocí zúženého počtu konfiguračních nastavení a odbouráním nutnosti provést finančně nákladná uživatelská nastavení. Ke zjednodušení instalace systému bude k oběma řešením dodáván také speciální hardware – v počáteční fázi to budou servery externích dodavatelů a komunikační servery OmniPCX 4400 IP-based PBX tak, aby byla zajištěna koexistence se stávajícími hlasovými systémy společností. Tato nabídka je plánována na podzim 2001.

Kombinace hlasových a datových aplikací Genesys s eBusiness aplikacemi firmy Siebel a předními síťovými platformami Alcatelu nabízejí společnostem úsporné a účelné řešení pro poskytování moderních zákaznických služeb.

Společnost Alcatel nachází značné rezervy v oblasti aplikací pro kontaktní centra středně velkých podniků. Vytvořením nového produktu, který se rychle instaluje a je součástí komunikačního serveru OmniPCX 4400, společnosti Siebel Systems, Genesys a Alcatel uspokojují veškeré potřeby trhu středně velkých společností a umožňují jim tak vybudovat úsporné a lehce kontrolovatelné konvergentní kontaktní centra.”

Společnosti Genesys a Siebel Systems budou v rámci partnerství spolupracovat na vývoji integrovaného řešení pro podniková kontaktní centra. Jednoduchá integrace aplikací obou společností (řešení pro kontaktní centra společnosti Genesys a eBusiness aplikace firmy Siebel) bude zajištěna s využitím propojovacího adaptéru. Adaptér bude konkrétně spojovat moduly Enterprise Routing, Network Routing, Workforce Management, Outbound Contact, Universal Workflow a Internet Contact společnosti Genesys s aplikací Call Center firmy Siebel, včetně aplikací Siebel Universal Desktop a Siebel eService. Zákazníci, kteří dříve chtěli implementovat komplementární eBusiness aplikace od různých dodavatelů, museli používat na míru šité integrační nástroje a to na úkor svého času a finančních prostředků. Za pomoci adaptéru firem Genesys a Siebel Systems mohou zákazníci zakoupit produkt, který se jednoduše instaluje a propojí rychle a s vynaložením minimálních nákladů jejich podnikové systémy s aplikacemi kontaktního centra. Tento druh integrace dává společnostem možnost využívat plně integrované kontaktní centrum s kompletními funkcemi universal queue pro hybridní PBX/ACD prostředí. Řešení podnikové integrace bude k dispozici v létě 2001.

Na rozdíl od ostatních nabídek pro komplexní kontaktní centra Genesys nabízí otevřené a softwarově založené řešení, které je schopno podporovat extrémně velké, decentralizované a heterogenní infrastruktury. Řešení Genesys, které je integrováno s eBusiness aplikacemi firmy Siebel dává v reálném čase společnostem mnohem více informací zákaznících. Bez ohledu na zvolený způsob komunikace jim umožňuje porozumět a pružně reagovat na jejich neustále se vyvíjející potřeby.”
Autor: Jan Pleyer
Datum: 4. dubna 2001



 Profil autora  

Jan Pleyer

Marketingový pracovník a konzultant v oblasti e-byznysu. Zabývá se oblastí public relation internetových projektů.
V současné době působí v e-aukce.com


 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz