Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Vše pro váš digitální fotoaparát!

ŠkoFIN implementuje CRM od SAP a Genesys

ŠkoFIN, dceřinná společnost koncernu Volkswagen a leader na trhu leasingu automobilů v ČR, zahájila vlastní implementaci řešení mySAP CRM v nejnovější verzi 3.0. Po dokončení projektu bude ŠkoFIN v rámci této verze využívat funkcionalitu kontaktního centra podporovaného komunikačními technologiemi Genesys, které na český trh dodává společnost Alcatel e-Business Distribution.

Implementací řešení byla pověřena poradenská firma Logica, která jako hlavní dodavatel řídí celý projekt a nese hlavní odpovědnost za jeho realizaci.

Řešení CRM (řízení vztahů se zákazníky) ve společnosti ŠkoFIN bude jejím zákazníkům poskytovat nejrůznější informace, jako např. o leasingových platbách, splátkovém kalendáři apod. Implementace první fáze projektu se zaměřením na zlepšení péče o zákazníky bude dokončena ve třetím čtvrtletí letošního roku.

Implementace mySAP CRM ve ŠkoFINu je jednou z prvních instalací verze 3.0 v České republice. Kromě rozšířené funkčnosti kontaktního centra o rozsáhlejší integraci s Internetem (jedná se především o co-browsing, chat, Voice-over IP, atd.) obsahuje tato nová verze možnost integrace se systémy dalších dodavatelů prostřednictvím standardního rozhraní, které je součástí mySAP CRM. Z dalších nových vlastností lze jmenovat např. rozšíření funkcionality v oblasti segmentace obchodních partnerů nebo možnost upozorňovat operátory krátkými zprávami na důležité informace.

Řešení kontaktního centra od společnosti Genesys integruje všechny multimediální komunikační kanály do jednoho celku, což zajistí efektivní zpracování všech zákaznických interakcí z operátorského pracoviště. V rámci implementace řešení ve ŠkoFINu bude zajištěna kromě standardní telefonní komunikace rovněž sofistikovaná distribuce e-mailů, faxů, interakcí z webu (například chat) včetně sdílení obrazovek a automatizace kampaní oslovujících aktivně zákazníky ŠkoFINu. Operátoři kontaktního centra mají zároveň okamžitý přehled o historii veškeré komunikace s daným zákazníkem.

Analýzu procesů v kontaktním centru provedli konzultanti společnosti Logica, kteří rovněž specifikovali přesné požadavky na funkce nového systému. Jejich dalším úkolem bude nastavení systému, jeho propojení s integrační platformou ŠkoFINu, školení uživatelů a další podpora.

Společnosti SAP, Alcatel a Genesys Telecommunication Laboratories ohlásily v loňském roce strategickou alianci, která je založena na existujícím propojení GPlus mezi řešením mySAP.com a funkčnostmi kontaktního centra od Genesys. Plánovaná integrace rozšiřuje možnosti přístupu SAP řešení ke všem způsobům interakce podporovaných řešením Genesys, tj. k hlasovému přenosu, elektronické poště, faxu a Webu. Předmětem spolupráce je také doplnění funkčností z oblasti CTI (Computer Telephony Integration) technologií pro kontaktní centra.
Autor: Tisková zpráva
Datum: 4. března 2002





 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz