Boj o budoucí trhy v plném proudu
Kup nebo se nech koupit a přežiješ!
Takto jakoby zněl slogan posledních měsíců v počítačové branži a zajména na internetu. Firemní svět se rozdělil na dvě skupiny firem, Jedny, které se snaží pohltit své konkurenty a firmy, které spadají do jejich strategických záměrů a ty firmy, které usilují o to, aby byly koupeny. Některé firmy jsou zakládány již se záměrem, aby byly koupeny a přizpůsobují tomu celou svoji strategii. Firma je prostě zboží jako každé jiné a pokud se takto na ni dokáže podívat i její management, pak to může být i zboží úspěšně prodejné.
Po vzoru našich amerických kolegů se tedy rozhlédněte a pokud spatříte ve sféře svého zájmu konkurenci ihned ji kupte! Nebo udělejte vše pro to, aby si ona koupila Vás, jedině tak totiž rozpumpujeme tu pořádnou komerci i u nás :-))
Autor: Martin Kuba
Datum: 25. července 1999
Martin Kuba
Ředitel společnosti Clark NetProjekct s.r.o.
29. června 2006
Firma Blue Pixel představuje Handywalk, mapy pro běžný mobil
22. června 2006
Aktuálně.cz předskočilo zprávy na iDnes.cz
20. června 2006