E-komerce.cz: Český magazín o internetové komerci

Reklama
Užitečné informace pro kutily.


Boj o budoucí trhy v plném proudu

Martin Kuba, 25. července 1999, e-komerce.cz

Kup nebo se nech koupit a přežiješ!
Takto jakoby zněl slogan posledních měsíců v počítačové branži a zajména na internetu. Firemní svět se rozdělil na dvě skupiny firem, Jedny, které se snaží pohltit své konkurenty a firmy, které spadají do jejich strategických záměrů a ty firmy, které usilují o to, aby byly koupeny. Některé firmy jsou zakládány již se záměrem, aby byly koupeny a přizpůsobují tomu celou svoji strategii. Firma je prostě zboží jako každé jiné a pokud se takto na ni dokáže podívat i její management, pak to může být i zboží úspěšně prodejné.

Po vzoru našich amerických kolegů se tedy rozhlédněte a pokud spatříte ve sféře svého zájmu konkurenci ihned ji kupte! Nebo udělejte vše pro to, aby si ona koupila Vás, jedině tak totiž rozpumpujeme tu pořádnou komerci i u nás :-))


Martin Kuba
martin.kuba@e-komerce.cz



Copyright © e-komerce.cz