Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Vše pro váš digitální fotoaparát!

Motorola chystá masívní reklamní kampaň na podporu v-boxu

"Sklapni a přijď" – tak zní reklamní slogan Motoroly na podporu svého "esemeskovače" v.100. V souvislosti s jeho propagací chystá Motorola masívní reklamní kampaň zaměřenou na mládež, která zahrnuje koncerty skupin ZOOMBIE, A-TAK, Ilony Csákové, propagaci na místech s velkým výskytem teenagerů jako jsou TV NOVA (hitparáda Eso), časopisy Bravo, Bravo Girl, Popcorn, Score, Playstation apod.

Kampaň na zařízení Motorola v.100 připravuje Motorola ve spolupráci s reklamní agenturou Universal McCann. Zaměřuje ji zejména na mladou populaci ve věku 12-18 let, kterou osloví jednak inzercí v časopisech pro mládež, reklamou vysílanou ve vybraných pražských a regionálních radiostanicích, reklamními šoty v televizi Nova a soutěží v hitparádě populární hudby Eso. Motorola také uspořádá koncerty pro teenagery v pěti českých městech. Kampaň společnosti Motorola bude probíhat v prosinci 2000.
 
„Motorola v.100 je zcela novým konceptem mobilního telefonu, který je primárně určen pro mládež. Díky své plnohodnotné klávesnici umožňuje snadné a rychlé psaní populárních esemesek a navíc svým originálním designem odliší uživatele od davu,” říká Martin Lanc, obchodní a marketingový manažer divize mobilních telefonů, Motorola ČR. „Věříme, že v.100 odstartuje nový trend v oblasti mobilních zařízení.”
 
Největším „tahákem” pro teenagery budou tříhodinové koncerty, které se v průběhu prosince uskuteční v Praze, Brně, Plzni, Ostravě a Liberci. První koncert se bude konat v sobotu 2. prosince 2000 od 16 hodin v hale ČKD Elektronika, Kolbenova 159, Praha – Vysočany. Vystoupí zde skupiny ZOOMBIE, A-TAK a Ilona Csáková. Vstup je pro všechny zdarma. O následujících víkendech se celá akce přesune do dalších měst.
 
V týdnu před koncertem budou po městech chodit tříčlenné v-hlídky v jasných, světle zelených bundách a budou rozdávat letáky, které zvou mladé lidi na koncerty a které zároveň obsahují přihlášku do soutěže o nejoriginálnější SMS-ku. Propagace bude současně probíhat v regionálních rozhlasových stanicích – Zlatá Praha, Kiss 98 FM, Krokodýl, Orion, FM Plus a Contact. Pro vítěze soutěže o nejoriginálnější SMS-ku jsou připraveny sady Go Tech od společnosti EuroTel s telefonem Motorola v.100. Nejoriginálnější SMS-ky se vyhodnocují každých 15 minut.
 
Kampaň také zahrnuje reklamní spoty na TV NOVA načasované před začátkem a po skončení hitparády Eso. V posledním vydání letošního Esa proběhne rovněž soutěž o zařízení Motorola v.100. Mladé lidi osloví také reklama v tisku, která bude uveřejněna
v časopisech pro mládež jako jsou Bravo, Bravo Girl, Popcorn, Score nebo Playstation.
Autor: Redakce
Datum: 1. prosince 2000





 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz