Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Vše pro váš digitální fotoaparát!

ARBOmedia spouští sponzoring v rámci sítě adMaster network
Dalším rozšířením nabídky reklamní internetové sítě ARBOmedia adMaster network je možnost sponzoringu vybraných serverů resp. jejich sekcí.
Autor: Tisková zpráva    Datum: 19.4.2002
Fúze HP a Compaq je na spadnutí. Možná.
Podle zdrojů z HP volili akcionáři bez vazeb na rodiny Hewlettů a Packardů v poměru 2:1 ve prospěch fúze obou společností. Akcionáři Compaqu se pro fúzi vyslovili již dříve, ke spojení firem by teoreticky mohlo dojít do dvou týdnů. Do konečného rozhodnutí však ještě může promluvit výsledek soudního procesu, který vede Walter Hewlett proti výsledkům hlasování.
Autor: Pavel Hrůza    Datum: 19.4.2002
Březen přiblížil internet laikům i pokročilým uživatelům
Dosud největší množství akcí pro laiky i aktivní uživatele přinesl 5. ročník projektu Březen - měsíc Internetu. Jak uvedli představitelé pořádajícího BMI sdružení, desítky tisíc zájemců nejrůznějšího věku využily nabídky téměř 250 knihoven a přišly se v březnu seznámit s internetem a rozmanitými možnostmi jeho využívání.
Autor: Tisková zpráva    Datum: 17.4.2002
Top 30 CRM softwarových produktů
Vedoucí světová výzkumná, analytická a konzultační firma ISM, Inc. se specializuje na CRM, odbyt, zákaznické služby, marketing, e-business a oblast Business Intelligence. Byla založena v roce 1985, její klienti jsou např. McGraw-Hill, ExxonMobil, Lucent Technologies, IBM, Roche, Johnson and Johnson a Xerox. Firma je již deset let vydavatelem publikace "The Guide to CRM Automation", která je dostupná pro prodávající a uživatele CRM v tiskovém i elektronickém formátu.
Autor: Pavel Sklenář    Datum: 16.4.2002
Platinum Equity získává Alcatel e-Business Distribution
Platinum Equity, LLC, vedoucí soukromá akviziční firma zaměřená na získávání a rozvíjení technologických společností, získala evropské aktivity společnosti Alcatel v oblasti podnikových sítí a infrastruktury v hodnotě 1,5 miliardy euro (1,3 miliardy dolarů). Tyto evropské obchodní aktivity, reprezentované názvem Alcatel e-Business Distribution, doplní geograficky i strukturou nabízených služeb aktivity společnosti NextiraOne, jedné ze 24 společností 100% vlastněných firmou Platinum Equity.
Autor: Tisková zpráva    Datum: 16.4.2002
Villusion připravuje systém eSIPO pro zpracování a rozesílání elektronických účtů a plateb
Poskytovatel platebních služeb na internetu, společnost Villusion, a.s. předkládá první systémové řešení pro zpracování a rozesílání elektronických účtů a plateb, tzv. ebilling. Systém eSIPO (elektronické SIPO), česká varianta ebillingu, usnadní placení účtů telekomunikacím, poskytovatelům veřejných služeb, bankám a jejich zákazníkům tím, že převede doposud převážně papírové složenky, faktury a výpisy z účtů na jedno místo.
Autor: Tisková zpráva    Datum: 15.4.2002
Weekly Insight: Týden 15.
Stěžejním článkem pomalu končícího týdne byl na našem serveru profil rodiny společností kolem úspěšných Tiny Software.
Autor: Pavel Hrůza    Datum: 13.4.2002
Oracle rozšiřuje CRM o správu inkasních procesů
Oracle Corp., největší světový dodavatel podnikového software, uvedl na trh novou aplikaci sady Oracle E-Business Suite Oracle® Collections, která umožňuje společnostem spravovat celý inkasní cyklus od plánování strategií výběru přes interakci se zákazníky až po řízení hotovostních výběrů. Jako součást rodiny aplikací na správu vztahů se zákazníky (CRM) umožňuje Oracle Collections společnostem zlepšit stav běžného účtu a s využitím tradičních strategií CRM zlepšit spokojenost zákazníků.
Autor: Tisková zpráva    Datum: 11.4.2002
Aliatel nesouhlasí s podmínkami služby "Výběr poskytovatele" Českého Telekomu
ČESKÝ TELECOM se snaží svým návrhem struktury a výše cen ekonomicky potlačit možnost zavedení výběru poskytovatele u nás. Požadované podmínky lze racionálně vnímat jen jako extrémně nadsazený návrh, který má dominantnímu operátorovi vytvořit prostor pro vyjednávání s regulačním orgánem. Tuto taktiku ostatně ČESKÝ TELECOM s úspěchem používá už od počátku liberalizačního procesu.
Autor: Tisková zpráva    Datum: 9.4.2002
SOS zprostředkovává spotřebitelům informace
Usnadnit spotřebitelům přístup k objektivním informacím, které jsou užitečnou protiváhou reklamy, a pomáhají spotřebiteli v orientaci v nabídce na trhu, je smyslem Knihovny spotřebitelských informací, kterou dlouhodobě vytváří Sdružení obrany spotřebitelů České republiky. Knihovna má v podstatě podobu rejstříku, který eviduje srovnávací spotřebitelské testy a další informační zdroje přinášející spotřebitelům důležité informace pro jejich volbu.
Autor: Tisková zpráva    Datum: 8.4.2002