Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Vše pro váš digitální fotoaparát!

Oracle rozšiřuje CRM o správu inkasních procesů

Oracle Corp., největší světový dodavatel podnikového software, uvedl na trh novou aplikaci sady Oracle E-Business Suite Oracle® Collections, která umožňuje společnostem spravovat celý inkasní cyklus od plánování strategií výběru přes interakci se zákazníky až po řízení hotovostních výběrů. Jako součást rodiny aplikací na správu vztahů se zákazníky (CRM) umožňuje Oracle Collections společnostem zlepšit stav běžného účtu a s využitím tradičních strategií CRM zlepšit spokojenost zákazníků.

Inkasa jsou obvykle ve společnostech sledována manuálně, což je pracný a nákladný proces, který může zvýšit denní objem nezaplacených zakázek a negativně tak ovlivnit pohyb financí. S pomocí Oracle Collections mohou společnosti automaticky identifikovat neplatící zákazníky a definovat preventivní, zacílené inkasní kampaně na základě platební historie a statusu zákazníka. Společnost tak například může naplánovat jinou inkasní kampaň pro neplatící zákazníky s nevyřízenými objednávkami nebo žádostmi o službu a jinou pro dlouhodobě ziskové zákazníky.

Aplikace Oracle Collections poskytuje společnostem úplný přehled o zákazníkovi včetně podrobné historie telefonátů, plateb, slibů zaplatit, sporů a odmítnutých faktur. Když mají v ruce úplné a přesné informace, mohou agenti vymáhání pohledávek vhodně přizpůsobit své jednání se zákazníky a informovaně odpovídat na jejich otázky ohledně poskytovaných služeb nebo objednávek. Vymáhání plateb je díky tomu produktivnější. Aplikace Oracle Collections je navíc integrována s modulem Oracle Pohledávky, což usnadňuje kompletní přehled o nezaplaceném dluhu a umožňuje sledovat platební historii zákazníka.
Autor: Tisková zpráva
Datum: 11. dubna 2002





 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz