Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Vše pro váš digitální fotoaparát!

Komentáře ke článku "Top 30 CRM softwarových produktů"


Jméno:
Předmět:
Laboratoř CRM :-)
Datum:
16.04.2002 19:27:30

>>Testy obsahovaly 166 výběrových kritérií, zahrnovaly 107 obchodních funkcí, 41 technických vlastností a 18 kritérií hodnotících uživatelskou přívětivost a podporu.

A byli v té laboratoři také laboratorní zákazníci???

Jméno:
Předmět:
Hodnotící laboratoř
Datum:
17.04.2002 01:43:14

U hodnocení jsem nebyl. Osobně si myslím, že hodnotit třeba jen účetní software a pak sestavovat žebříček sice jde, ale vždy záleží na tom, kdo to dělá. Různá hodnocení budou mít vždy různé výsledky a závisí na stanovení pravidel. Pravidla a kriteria by měly být součástí každého hodnocení. A jedna z metrik jistě souvisí se sponzorováním hodnotitelů. Co třeba "Czech Top 100", "Top X systémových integrátorů", jaká jsou měřítka? U tohoto konkrétního TOP 30 CRM mi je sympatické zveřejnění podle abecedního pořádku.

Jméno:
Předmět:
Hodnotící laboratoř
Datum:
17.04.2002 01:43:14

U hodnocení jsem nebyl. Osobně si myslím, že hodnotit třeba jen účetní software a pak sestavovat žebříček sice jde, ale vždy záleží na tom, kdo to dělá. Různá hodnocení budou mít vždy různé výsledky a závisí na stanovení pravidel. Pravidla a kriteria by měly být součástí každého hodnocení. A jedna z metrik jistě souvisí se sponzorováním hodnotitelů. Co třeba "Czech Top 100", "Top X systémových integrátorů", jaká jsou měřítka? U tohoto konkrétního TOP 30 CRM mi je sympatické zveřejnění podle abecedního pořádku.

Jméno:
Předmět:
ISM hodnocení
Datum:
18.04.2002 08:25:14

Vážení,
osobně považuji hodnocení ISM za velice objektivní a sleduji je od r. 1997, kdy naše firma, tehdy ještě UpDate Marketing, nyní update.com software AG, získala poprvé zařazení mezi TOP15. Od té doby jsme mezi TOP již popáté a dlouhou dobu jsme byli jediný evropský software tohoto druhu! Za evropský považuji zejména to, že balík není k dispozici jen v angličtině. My máme v nejaktuálnější verzi až 20 jazyků - to je realita Evropy. Samozřejmě ISM nehodnotí jak balík vypadá v češtině nebo slovenštině, polštině či maďarštině. Pokud by takové kriterium existovalo, a já se domnívám, že je významné, asi by pořadí dopadlo jinak. Komunikace se zákazníkem např. přes personalizovaný dynamický web musí být přeci v jeho lokální mateřštině. Nejsme v USA ale v Evropě.
Přeji Vám mnoho zdaru jako nositeli osvěty v této oblasti.