Komentáře ke článku "Top 30 CRM softwarových produktů"
>>Testy obsahovaly 166 výběrových kritérií, zahrnovaly 107 obchodních funkcí, 41 technických vlastností a 18 kritérií hodnotících uživatelskou přívětivost a podporu.
A byli v té laboratoři také laboratorní zákazníci???
U hodnocení jsem nebyl. Osobně si myslím, že hodnotit třeba jen účetní software a pak sestavovat žebříček sice jde, ale vždy záleží na tom, kdo to dělá. Různá hodnocení budou mít vždy různé výsledky a závisí na stanovení pravidel. Pravidla a kriteria by měly být součástí každého hodnocení. A jedna z metrik jistě souvisí se sponzorováním hodnotitelů. Co třeba "Czech Top 100", "Top X systémových integrátorů", jaká jsou měřítka? U tohoto konkrétního TOP 30 CRM mi je sympatické zveřejnění podle abecedního pořádku.
U hodnocení jsem nebyl. Osobně si myslím, že hodnotit třeba jen účetní software a pak sestavovat žebříček sice jde, ale vždy záleží na tom, kdo to dělá. Různá hodnocení budou mít vždy různé výsledky a závisí na stanovení pravidel. Pravidla a kriteria by měly být součástí každého hodnocení. A jedna z metrik jistě souvisí se sponzorováním hodnotitelů. Co třeba "Czech Top 100", "Top X systémových integrátorů", jaká jsou měřítka? U tohoto konkrétního TOP 30 CRM mi je sympatické zveřejnění podle abecedního pořádku.
Vážení,
osobně považuji hodnocení ISM za velice objektivní a sleduji je od r. 1997, kdy naše firma, tehdy ještě UpDate Marketing, nyní update.com software AG, získala poprvé zařazení mezi TOP15. Od té doby jsme mezi TOP již popáté a dlouhou dobu jsme byli jediný evropský software tohoto druhu! Za evropský považuji zejména to, že balík není k dispozici jen v angličtině. My máme v nejaktuálnější verzi až 20 jazyků - to je realita Evropy. Samozřejmě ISM nehodnotí jak balík vypadá v češtině nebo slovenštině, polštině či maďarštině. Pokud by takové kriterium existovalo, a já se domnívám, že je významné, asi by pořadí dopadlo jinak. Komunikace se zákazníkem např. přes personalizovaný dynamický web musí být přeci v jeho lokální mateřštině. Nejsme v USA ale v Evropě.
Přeji Vám mnoho zdaru jako nositeli osvěty v této oblasti.
29. června 2006
Firma Blue Pixel představuje Handywalk, mapy pro běžný mobil
22. června 2006
Aktuálně.cz předskočilo zprávy na iDnes.cz
20. června 2006