Nejpopulárnějším nákupem na internetu jsou knihy
Výzkumné sdružení Princeton udělalo v září telefonický reprezentativní průzkum mezi 1 013 dospělých a nejdůležitější zjištění bylo...
- Velikost internetového nákupu se pohybuje následovně: $1-$99 (12%), $100-$199 (6%), $200-$499 (8%), více než $500 (11%).
- Muži nakupují více (41%), než ženy (32) a muži utrácejí v průměru 2x vyšší částky než ženy.
- U bezdětné domácnosti je pak vyšší pravděpodobnost nákupu (41%) než v domácnostech s dětmi (32%).
- Nejpopulárnějším nákupem na internetu pak jsou knihy (13%), software (13%), letenky (9%), hudební cédéčka (8%), akcie (5%), počítače a periferie (5%) a videokazety (4%).
- 64% respondentů sdělilo, že nakupuji online na internetu hlavně kvůli nižším cenám oproti kamenným obchodům.
Je jasné, že podobný průzkum v české doméně by dopadl dosti jinak. Osobně si myslím, že se v čechách neprodala ještě ani jedna letenka (pokud se mýlím – opravte mne), zatímco v Americe tento sortiment tvoří 9% všech nákupů.
Autor: Martin Kuba
Datum: 7. prosince 1998
Profil autora
Martin Kuba
Ředitel společnosti Clark NetProjekct s.r.o.
Související články
23.03.2010
19.05.2006
08.03.2006
15.07.2005
12.07.2005
18.05.2005
03.11.2004
02.11.2004
17.09.2004
30.07.2002
25.07.2002
24.07.2002
03.07.2002
25.06.2002
18.06.2002
29. června 2006
Firma Blue Pixel představuje Handywalk, mapy pro běžný mobil
22. června 2006
Aktuálně.cz předskočilo zprávy na iDnes.cz
20. června 2006