Internet v České Republice
Jedna z předních výzkumných agentur na našem trhu - SOFRES-FACTUM - provedla výzkum o názorech obyvatel České republiky na Internet.
Z výzkumu, kterého se zúčastnilo 981 občanů starších 18 let vyplývá, že již téměř čtyři pětiny populace někdy slyšely o Internetu. Z dalších zajímavých poznatků stojí za zmínku fakt, že více než čtyři pětiny podnikatelů považují Internet za efektivní nástroj marketingu. Internet je také stále více hodnocen jako zdroj informací a jako užitečný pro práci.
Trvale sílí názor, že Internet bude v budoucnu důležitý až nezbytný, a to jak mezi aktuálními tak i mezi potenciálními uživateli.
Typickým uživatelem Internetu u nás je mladý muž s vysokoškolským vzděláním, případně student vysoké školy. Pro typického uživatele je dále charakteristický nadprůměrný rodinný příjem a bydliště ve velkém městě, resp. v pražském regionu. Nejvíce negativních hodnocení Internetu je pak tradičně spojováno s cenou jeho využívání.
Autor: Redakce
Datum: 6. března 2000
29. června 2006
Firma Blue Pixel představuje Handywalk, mapy pro běžný mobil
22. června 2006
Aktuálně.cz předskočilo zprávy na iDnes.cz
20. června 2006