Jak je na tom internet v českých podnicích.
Určitý obrázek o stavu internetu v komerční sféře může ukázat průzkum společností AgmaNova a DCCI, kterého se zúčastnilo 100 zástupců nejvýznamnějších firem v ČR. Mezi respondenty byli mimo jiné Vítkovice, Chemapol, Unilever ČR nebo Čokoládovny.
Výsledek ukázal, že si firmy pořizují internet hlavně k získávání přístupu k informacím (46 %) a dále pak využití elektronické pošty (25 %). Zatím pouze 16 % respondentů uvedlo, že síť slouží i k jejich prezentaci a tvorbě image. Pouhých 12 % spatřuje v internetu nový prostor pro rozvoj komunikace.
Přitom 65 % respondentů uvedlo, že síť již přinesla jejich podniku konkrétní přínos. Z tohoto výsledku je zřejmé, že si internet nachází mezi firmami v Čechách (ne všechny jsou však české) své pevné místo. Z průzkumu také mimo jiné vyplývá, že příbližně 10% podniků bere internet opravdu vážně a jeho nasazení věnují zvýšenou péči.
Autor: Redakce
Datum: 21. listopadu 1998
29. června 2006
Firma Blue Pixel představuje Handywalk, mapy pro běžný mobil
22. června 2006
Aktuálně.cz předskočilo zprávy na iDnes.cz
20. června 2006