Zlatá pecka za TV spot pro Quick.cz
Televizni spot "Nebuď šnek, buď quick" na server Quick.cz (jehož tým nedávno posilnil Jakub Puchalský) oceněn v kreativní soutěži reklamních agentur Zlatou peckou 2000.
Reklamní spot připravila agentura MARK BBDO. Letos se soutěž poprvé více otevřela i nadnárodním agenturám.
Na portále Quick.cz probíhá neustálé obohacování obsahu a vytváření nových částí jako například horoskopy.quick.cz a pohlednice.quick.cz. Od začátku listopadu bylo stávající katalogové vyhledávání doplněno o fulltextové vyhledávání v celém českém Internetu.
6. listopadu tým posíli bývalý generální ředitel České Televize Jakub Puchalský. Puchalský bude mít na starosti tvorbu obsahu nového internetového portálu Quick. Po odchodu z ČT pracoval Puchalský měsíc v Nedělních novinách a od července nastoupil do internetové agentury M.I.A, dceřiné společnosti Českého Telecomu.
Podle návštěvnosti za první měsíc zareagoval portál Quick.cz svým zaměřením a obsahem na poptávku a potřeby nejširší vrstvy uživatelů Internetu. Kromě standardně poskytovaných služeb Quick.cz jako je např. free mail, webhosting nebo internetový vyhledávač, nabízí pro registrované uživatele zdarma připojení k Internetu, kvalitní QHELP, který zajišťuje softwarovou pomoc a podporu návštěvníkům a další služby.
Autor: Redakce
Datum: 9. listopadu 2000
29. června 2006
Firma Blue Pixel představuje Handywalk, mapy pro běžný mobil
22. června 2006
Aktuálně.cz předskočilo zprávy na iDnes.cz
20. června 2006