Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

Velký Patrickův konferenční příspěvek

Dnem druhým, tohoto měsíce započala se konat akce s názvem Internet World Canada 99 v Torontu na níž se nejenom vystavovalo, ale také řádně debatovalo na přidružené konferenci, a to až do dne pátého. Jedním z prominentních hostů byl viceprezident IBM pro internetové technologie John Patrick.

Patrick je osobou, jejíž funkce ve společnosti IBM právě jemu přisuzuje vizionářské schopnosti, které jsou svým významem jedny ze zcela zásadních pro další směřování technologického pokroku a t edy e-komerce vůbec. A jaký že byl jeho konferenční příspěvek ..? Trendem současnosti jsou úvahy mnoha společností nad možnostmi vstoupit do světa elektronického obchodování či na tomto trhu efektivněji působit. Podle mínění Patricka bude mnoho takovýchto subjektů úspěšných, pokud však dokáží využít obchodního potenciálu internetového prostředí ku prospěchu zákazníka. Pro naše středoevropské vnímání je možné tyto věty přeložit následovně. – Chápej Internet jako dobrou příležitost než se pro tebe stane zanedbanou nutností.

Otázkou je zda-li se stane Internet nástrojem, který bude moci uspokojit potřeby nejširších, velmi specifických obchodních aktivit. Náčelník IBM je přesvědčen, že to bude možné díky neustálému vývoji, lepší aplikaci již používaných tech nologií a ostatním inovacím.

Dále Patrick řekl, že tzv. portály dnes urputně usilující o zákaznickou veřejnost se budou zdárně vyvíjet, neboť budou-li chtít prosperovat musejí být k různorodým zákaznickým potřebám pozorní. Společnosti, jejichž cílovou sk upinou jsou zákazníci s totožným profilem, začnou spolupracovat na možnosti vlastního sebeurčení v těžkém konkurenčním prostředí. Skutečností je, že se můžeme těšit na další zajímavé fúze a akvizice, které nám nebudou připadat zrovna jako levný výprodej. Nové a vyvíjející se technologie budou umožňovat uživateli rychlejší přístup k relevantním informacím a omezí se zároveň, pro klienta nepříjemné (nebezpečné), poskytování uživatelských jmen a hesel.

Těšit se na uskutečňování takovýchto vizí znamená pro zákazníka platit a chtít přirozeně pořád lépe.., více.., což určitě není problém. Kdesi je žel těžko překonatelným problémem se vůbec zákazníkem stát, natož platit. – Špetka pesimismu není nikdy škodná, ale u Patricka s ní místo nehledejte :).
Autor: Jiří Šefránek
Datum: 8. února 1999



 Profil autora  

Jiří Šefránek



 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz