Studie: E-komerce v České republice
Díky spolupráci se společností Polish Market Review, Ltd. Vám nyní můžeme nabídnout ucelenou studii elektronické komerce v České republice. Zpráva obsahuje hloubkovou analýzu elektronické komerce v ČR a detailně objasňuje faktory přispívající k vývoji a expanzi tohoto oboru.
Studie přináší detailní náhledy na B2B e-komerci, statistiky ohledně penetrace informačních technologií v Českých firmách, zkušenosti firem s implementací e-business technologií. Poskytuje informace o nejpopulárnějších e-business aplikacích, srovnává je s aplikacemi používanými v EU a zabývá se jejich vlivem na různé sektory ekonomiky a obory podnikání.
Sekce věnovaná B2C e-komerci popisuje nejnovější trendy v tomto oboru a to jak u čistě internetových firem, tak u firem s vazbami na klasickou ekonomiku. Studie obsahuje detailní informace o tom co čeští zákazníci nakupují, jak často a jakým způsobem používají internet a podobně.
B2C i B2B sekce obsahují data o velikosti trhu, obratu a předpovědi dalšího vývoje. Studie "E-commerce in the Czech Republic" přináší také informace o českém internetovém reklamním trhu a internetovém bankovnictví.
Studie je v anglickém jazyce.
Informační leták obsahuje podrobný obsah studie, ukázky a ceny:
Pokud máte zájem o studii E-commerce in the Czech Republic, zašlete prosím e-mail Pavlovi Hrůzovi, nebo volejte 05 472 271 47.
Autor: Redakce
Datum: 30. srpna 2001
29. června 2006
Firma Blue Pixel představuje Handywalk, mapy pro běžný mobil
22. června 2006
Aktuálně.cz předskočilo zprávy na iDnes.cz
20. června 2006