Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Vše pro váš digitální fotoaparát!

Řešení zákaznického centra u Compaq

Compaq Computer ČR slaví jeden rok činnosti svého Zákaznického centra, prvního ve střední a východní Evropě. Jeho komplexní řešení komunikace se zákazníky, které zahrnuje výkonné CRM řešení, call centrum a online obchod CompaqPlus, stojí za zmínku už kvůli svým zajímavých obchodním výsledkům.

Compaq ČR je společnost, která pro podporu svých obchodních aktivit využívá nejmodernějších prodejních a komunikačních kanálů. Příkladem je rok provozované Zákaznické centrum Compaq a téměř dva roky fungující internetový obchod CompaqPlus.

“Moderními komunikačními aktivitami a prostředky směřujeme k tomu, abychom ještě více zvýšili spokojenost našich zákazníků a identifikovali nové obchodní případy,” říká Rudy Kozak, generální ředitel Compaq Computer ČR. “Chceme ještě lépe poznat potřeby zákazníků a následně optimalizovat naše nabídky pro jednotlivé zákaznické segmenty.”

Zákaznické centrum Compaq spolu s on-line obchodem CompaqPlus umožňuje zákazníkům Compaq pořizovat si značkovou výpočetní techniku nejen přes rozsáhlou síť partnerů společnosti Compaq, ale také objednávat si produkty Compaq prostřednictvím Internetu a po telefonu. Chce-li si zákazník objednat počítač, notebook, handheld nebo server Compaq přímo u této společnosti, jeho přáními a požadavky se zabývá tzv. Welcome desk Zákaznického centra. 85 % obchodních případů Zákaznického centra Compaq vzniká aktivní komunikací obchodních agentů s potenciálními zákazníky. Zákaznické centrum Compaq tedy řeší nejen servisní případy, ale věnuje se především obchodním případům.

    · Operátoři Zákaznického centra Compaq iniciovali 85 % všech obchodních případů Zákaznického centra Compaqu v České republice
      · Hodnota celkových obchodů uzavřených prostřednictvím Zákaznického centra Compaq převýšila za první rok fungování centra 200 milionů Kč
        · Zákaznické centrum Compaq za rok své existence zrealizovalo přes 1 000 obchodních případů
          · Zákaznické centrum Compaq komunikuje s více než 20 000 firmami především ze segmentu středních a malých firem
            · Zákaznické centrum Compaq spolupracuje s více než 700 partnery Compaq
              · Tým Zákaznického centra Compaq tvoří 20 obchodních agentů

            Zákaznické centrum Compaq využívá nejnovějšího zákaznicky orientovaného obchodního konceptu Customer Relationship Management (CRM) a současně staví na principu Call centra. Primárně slouží ke komunikaci mezi firmou a jejími zákazníky či potenciálními zákazníky. Zákaznické centrum Compaq v České republice tvoří v současné době 26členný tým (z toho 20 obchodních agentů), který aktivně komunikuje s více než 700 obchodními partnery společnosti Compaq, kteří fyzicky realizují většinu obchodních případů.

            Compaq ČR otevřel Zákaznické centrum Compaq 1. prosince loňského roku jako součást projektu pro přechod na nový model organizace, který staví na Internetu a nejmodernějších informačních technologií při přístupu k zákazníkům – Customer Relationship Management

            Autor: Redakce
            Datum: 4. prosince 2000





             Sdílet článek  
            Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz