Soutěž o Auto internetu 2@@1
MSN.ATLAS.CZ se stal hlavním mediálním partnerem prvního ročníku ankety AUTO internetu, který byl právě zahájen na autointernetu.cz. Cílem je založit tradici každoroční volby nejoblíbenějšího vozu českého Internetu.
O přízeň uživatelů Internetu a návštěvníků stránek AUTO Internetu 2@@1 se uchází více jak 20 soutěžících vozů, které do ankety přihlásili dovozci a výrobci osobních automobilů. Hlasování probíhá elektronicky přímo na stránkách ankety a každý z hlasujících návštěvníků je automaticky zařazen do závěrečného slosování o ceny. Jedná se o první anketu tohoto druhu, která je pořádána čistě pro internetovou veřejnost a v takovémto rozsahu.
Stejně jako v případě velmi úspěšné soutěže Miss internet i tentokrát se stal MSN.ATLAS.CZ hlavním mediálním partnerem. Anketu AUTO Internetu 2@@1 připravil a provozuje známý motoristický server AA InterAuto.
Autor: Tisková zpráva
Datum: 10. ledna 2001
29. června 2006
Firma Blue Pixel představuje Handywalk, mapy pro běžný mobil
22. června 2006
Aktuálně.cz předskočilo zprávy na iDnes.cz
20. června 2006