Giga nákup od Della
Na konci misíce února a nástupu, pro nás zimou sužované, osvobozujícího boezna se na internetovém poli odehrávala symfonie pod taktovkou veleúspišného dirigenta Michaela Della a jeho Dell Computer Corporartion nesoucí název Gigabuys. Dne 3. boezna byl realizován projekt Gigabuys, který má velké ambice státi se dalším velkým poeinem v oblasti e-business.
Na konci misíce února a nástupu, pro nás zimou sužované, osvobozujícího boezna se na internetovém poli odehrávala symfonie pod taktovkou veleúspišného dirigenta Michaela Della a jeho Dell Computer Corporartion nesoucí název Gigabuys. Dne 3. března byl realizován projekt Gigabuys, který má velké ambice státi se dalším velkým poeinem v oblasti e-business.
Právě na e-komerci staví Dell svoji firemní strategii, kdy nyní na webu uskutečňuje 25% z celkového objemu obchodu (denně přes web putují prostředky v hodnotě 14 milionu dolarů) a tento podíl se má v souladu s politikou Dellu rozšířit na neuvěřitelných 50% ke konci roku 2000. Ono dvaceti procentní navyšování bude mít také v popisu práce Gigabuys.
Gigabuys.com nabízí více než-li 30 000 IT produktu, jejichž počet se má během roku pohybovat okolo 40 000. Zboží je kategorizováno do uspořádaných skupin a přehledná struktura poskytuje zákazníkovi velmi komfortní pohyb za jednotlivými cíli jeho cesty, což je velmi silnou stránkou celého projektu. Web je poizpusobován zákazníkum ze 44 zemích svita ve 21 jazykových verzích.
Micheal Dell pevně věří že GigaBuys se stane primátem posilujícím vztahy mezi zákazníkem a společností do svazku vzájemné spokojenosti. Nemáme duvod s ním nevioit!
Autor: Jiří Šefránek
Datum: 9. března 1999
Jiří Šefránek
29. června 2006
Firma Blue Pixel představuje Handywalk, mapy pro běžný mobil
22. června 2006
Aktuálně.cz předskočilo zprávy na iDnes.cz
20. června 2006