Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Newsletter 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Vše pro váš digitální fotoaparát!

Marketéři mají o cross-mediální kampaně zájem

Seminář Cross-mediální kampaně - využití Internetu zahájil letošní osvětovou kampaň Asociace.BIZ a ještě před samotnou premiérou bylo pro zájem marketingových odborníků rozhodnuto o jeho opakování.

Asociace.BIZ ukázala na konkrétních reklamních kampaních, jak mohou firmy vhodnou kombinací médií – TV, Print, Internet – oslovit zákazníky tam, kde je budou nejméně obtěžovat, přiměly je k interakci na Internetu a přesvědčily je k nákupnímu rozhodnutí.

Pan Stanislav Vojta z agentury První multimediální představil efekt křížení a kombinace médií na kampani Audi Q7, která byla založena na postupném odkrývání a představování nového luxusního SUV Audi Q7. Tato globální cross-mediální kampaň stále běží a díky podařené lokalizaci se úspěch v České republice stal světovým unikátem. Počet registrovaných zájemců, kteří jako jediní měli přístup k postupně zveřejňovaným informacím o novém modelu a mohli sledovat on-line přenos z odhalení Audi Q7 na autosalonu ve Frankfurtu, dosahuje v současnosti čísla okolo 15 000, to je cca 8,5 % celosvětového počtu registrovaných.

Leoš Špachta z A24 Media Factory představil koncept křížení jednotlivých médií na příkladu celosvětového brandu Kinder Bueno, který na podporu prodeje čokoládových tyčinek realizuje v České republice zcela lokální kampaň opřenou o filmový hit Rafťáci. Na Internetu fanoušci závodí, v lovení, dle terminologie filmu, "roštěnek" a splutí řeky na raftu v co nejkratším čase. Tato kampaň, která využívá on-line hry, je teprve v začátcích, ale již dosahuje úspěchu předešlých online kampaní Ferrero, jako byla hra pro dívky "Sbal je všechny" (chlapy v baru).

Seminář také ukázal jak lze využít soutěživost mezi jednotlivými národy ke globálním kampaním, jak lze využít vyhledávače tak, jak to nikdo v ČR nedělá, nebo kampaň, která využívá nedokončeného příběhu v TV s pokračováním na Internetu.
Autor: Tisková zpráva
Datum: 10. března 2006





 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz