Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

Sybase uvádí řešení mediální obchodní inteligence

Díky uvedení produktu Industry Warehouse Studio (IWS) for Media poskytuje společnost Sybase řešení, které umožňuje vydavatelství novin a časopisů a televizním společnostem zlepšit jejich marketingovou komunikaci se svými předplatiteli a inzerenty.

Sybase IWS for Media umožňuje organizacím lépe řídit vztahy se zákazníky a marketingové kampaně zaměřené na předplatitele a inzerenty IWS for Media poskytuje data na analýzu atributů a demografických charakteristik IWS for Media je další specializované řešení využívající infrastrukturu obchodní inteligence společnosti Sybase, které také nabízí řešení IWS pro finanční, pojišťovací a telekomunikační obory.

IWS for Media je integrované řešení, které pomáhá firmám z oblasti vydávání novin a časopisů a televizním společnostem v oblasti inzerce, managementu nákladu a marketingu. IWS poskytuje lepší přístup k existujícím datům a umožňuje je lépe využít k analýze informací o zákazníkovi, demografie a životního stylu, takže se mediální firmy mohou zaměřit na konkrétní zájemce, poskytovat nabídky vhodným klientům a dodávat přesně určené zprávy.

Analytici tvrdí, že IWS for Media umožňuje mediálním společnostem zacílit na perspektivní předplatitele a inzerenty podle jejich unikátních demografických charakteristik. Dále tvrdí, že IWS těmto firmám rovněž pomáhá porozumět tendencím jejich současných předplatitelů a inzerentů, což zlepšuje celkovou službu zákazníkům a vytváří nové příležitosti pro jejich produkty.

Eric Miles, generální ředitel a starší viceprezident divize Business Intelligence firmy Sybase, zdůrazňuje: "Uvědomujeme si potřebu komplexního řešení CRM určeného pro mediální sféru, které obsahuje modely datových skladů specifické pro potřeby novin, časopisů a kabelové televize. IWS for Media je nástroj, který jim pomůže dobře zvládat jejich vztahy se stávajícími předplatiteli a inzerenty, stejně jako jim umožní identifikovat nové."

Obchodní výhody řešení IWS for Media

Nově navržená analytická součást IWS for Media je vytvořena tak, aby pomohla zvýšit náklad a tržby z inzerce tvorbou informací, které pomáhají:
- identifikovat klienty pro inzerci i předplatné;
- sledovat a analyzovat problémy ve službě zákazníkům;
- identifikovat nákupní trendy podle inzerentů nebo inzertních kategorií;
- sledovat ziskovost inzertních produktů, jako jsou zvláštní sekce, webová inzerce a speciální nabídky;
- ukázat výhodnost novin, časopisu nebo kabelové televize v rámci hodnotného spotřebitelského rámce nebo geografického prostoru.
Autor: Tisková zpráva
Datum: 18. června 2001





 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz