E-komerce.cz: Český magazín o internetové komerci

Vše pro váš digitální fotoaparát!


Sybase uvádí řešení mediální obchodní inteligence

Tisková zpráva, 18. června 2001, e-komerce.cz

Díky uvedení produktu Industry Warehouse Studio (IWS) for Media poskytuje společnost Sybase řešení, které umožňuje vydavatelství novin a časopisů a televizním společnostem zlepšit jejich marketingovou komunikaci se svými předplatiteli a inzerenty.

Sybase IWS for Media umožňuje organizacím lépe řídit vztahy se zákazníky a marketingové kampaně zaměřené na předplatitele a inzerenty IWS for Media poskytuje data na analýzu atributů a demografických charakteristik IWS for Media je další specializované řešení využívající infrastrukturu obchodní inteligence společnosti Sybase, které také nabízí řešení IWS pro finanční, pojišťovací a telekomunikační obory.

IWS for Media je integrované řešení, které pomáhá firmám z oblasti vydávání novin a časopisů a televizním společnostem v oblasti inzerce, managementu nákladu a marketingu. IWS poskytuje lepší přístup k existujícím datům a umožňuje je lépe využít k analýze informací o zákazníkovi, demografie a životního stylu, takže se mediální firmy mohou zaměřit na konkrétní zájemce, poskytovat nabídky vhodným klientům a dodávat přesně určené zprávy.

Analytici tvrdí, že IWS for Media umožňuje mediálním společnostem zacílit na perspektivní předplatitele a inzerenty podle jejich unikátních demografických charakteristik. Dále tvrdí, že IWS těmto firmám rovněž pomáhá porozumět tendencím jejich současných předplatitelů a inzerentů, což zlepšuje celkovou službu zákazníkům a vytváří nové příležitosti pro jejich produkty.

Eric Miles, generální ředitel a starší viceprezident divize Business Intelligence firmy Sybase, zdůrazňuje: "Uvědomujeme si potřebu komplexního řešení CRM určeného pro mediální sféru, které obsahuje modely datových skladů specifické pro potřeby novin, časopisů a kabelové televize. IWS for Media je nástroj, který jim pomůže dobře zvládat jejich vztahy se stávajícími předplatiteli a inzerenty, stejně jako jim umožní identifikovat nové."

Obchodní výhody řešení IWS for Media

Nově navržená analytická součást IWS for Media je vytvořena tak, aby pomohla zvýšit náklad a tržby z inzerce tvorbou informací, které pomáhají:
- identifikovat klienty pro inzerci i předplatné;
- sledovat a analyzovat problémy ve službě zákazníkům;
- identifikovat nákupní trendy podle inzerentů nebo inzertních kategorií;
- sledovat ziskovost inzertních produktů, jako jsou zvláštní sekce, webová inzerce a speciální nabídky;
- ukázat výhodnost novin, časopisu nebo kabelové televize v rámci hodnotného spotřebitelského rámce nebo geografického prostoru.


Tisková zpráva
redakce@e-komerce.cz



Copyright © e-komerce.cz