Komentáře ke článku "Reklama na Internetu nejsou jen bannery."
Chtel bych podotknout, ze server NAJDI.TO nabizi
reklamu cilenou na klicova slova uz od zacatku
sve existence, stejne jako reklamu cilenou do
kategorii katalogu. Diky na nasem webu unikatni
technologii sklonovani slov je reklama lepe
zacilena, protoze pokryva vsechny tvary hledaneho
slova.
Vše by fungovalo pokud by ovšem bylo podle čeho určovat ona klíčová slova. Dobře by se samozřejmě podařilo prodat reklamu na Sex, MP3, Pissing, Gay, Bondage a podobná slova - ta totiž tvoří na 90% vyhledávaných slov. Cokoliv jenom trochu smysluplného (a chtěného klientem) se pohybuje v KUSECH za měsíc.
Počet vyhledávání frekventovaných slov z oblasti IT je např. serveru Centrum vyšší než 10 000 na jedno slovo za měsíc.
Nadpis Vašeho článku je "reklama nejsou jen bannery" Hned v další větě uvádíte "marketingové služby". U nás se snad všichni domnívají, že marketing na Internetu je jenom k tomu, abych dostal na svoje stránky co nejvíce lidí. To je přece nesmysl. Marketing na internetu není totéž co reklama na internetu.
Na článek Daniela Dočekala reagujete slovy "Počet vyhledávání frekventovaných slov z oblasti IT je např. serveru Centrum vyšší než 10 000 na jedno slovo za měsíc" to by znamenalo průměr nad VŠEMI klíčovými slovy z oblasti IT - a to se mi zdá velmi nepravděpodobné.
29. června 2006
Firma Blue Pixel představuje Handywalk, mapy pro běžný mobil
22. června 2006
Aktuálně.cz předskočilo zprávy na iDnes.cz
20. června 2006