Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Newsletter 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Vše pro váš digitální fotoaparát!

Komentáře ke článku "Kde je problém české B2B e-komerce?"


Jméno:
Předmět:
Obrat a obrat..
Datum:
13.11.2001 13:47:10

Jsou mysím dva podstatné rozdíly. Objem B2B obchodů a příjmy z řešení B2B. 4O mil. USD by odpovídalo příjmům za B2B řešení (výnosy tržišť, implementace pro podniky..). Celkový obrat B2B obchodů by měl být letos kolem 8 miliard (odhad PWC) - pokud vím, jenom v B2B 2 řetězců se letos otočí 4.5 miliardy, takže to by asi odpovídalo...
Problémem tržišť je podle mne hlavně to, že jejich autoři moc neví o obchodování konkrétních komodit, jinými slovy chybí vertikální specializace.

MT.

Jméno:
Předmět:
Ještě doplněk..
Datum:
13.11.2001 13:56:20

Abych nepaušalizoval, pár projektů už se specializuje správným směrem. Jinak je pravda, že podniky to neumí uchopit, ale svůj díl viny mají i dodavatelé/poskytovatelé, kteří neumí hodnotu B2B prodat jazykem zákazníka.
Další problém B2B je v tom, že podniky spíš trápí vnitřní procesy nákupu (prodeje) - eProcurement. Tržiště a aukce jsou spíše třešničky na dortu, bez nastavení interních kompentencí prakticky špatně uchopitelné..

Apropos ten článek se mi líbí ;-)

MT.

Jméno:
Předmět:
Ještě doplněk..
Datum:
13.11.2001 13:56:20

Abych nepaušalizoval, pár projektů už se specializuje správným směrem. Jinak je pravda, že podniky to neumí uchopit, ale svůj díl viny mají i dodavatelé/poskytovatelé, kteří neumí hodnotu B2B prodat jazykem zákazníka.
Další problém B2B je v tom, že podniky spíš trápí vnitřní procesy nákupu (prodeje) - eProcurement. Tržiště a aukce jsou spíše třešničky na dortu, bez nastavení interních kompentencí prakticky špatně uchopitelné..

Apropos ten článek se mi líbí ;-)

MT.

Jméno:
Předmět:
Dodejto.cz jen sbírá informace
Datum:
18.11.2001 20:33:06

Úroveň českých B2B tržišť je skutečně špatná, sám jsem se před několika týdny přesvědčil, že napříklat Dodejto.cz, o kterém jste opakovaně referovali, si pouze nechává od každého zájemce vyplnit podrobná firemní data, ale tím to také končí - žádná odpověď, prostě buď zcela nefunkční projekt, nebo v horším případě sběrači marketingových dat, schovávající se za nabídku dopravních služeb.

Jméno:
Předmět:
B2B tržiště v ČR
Datum:
08.06.2015 10:11:02

Dobrý den,
obracím se na Vás s řešením problematiky B2B tržišť v ČR. Ve své semestrální práci bych měla zdůvodnit proč se B2B trhy tolik neprosadily v ČR jako v ostatních zemí. Mohu se zeptat tedy na Váš názor?
S pozdravem
Barbora Pokorná