Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

Stratosféra v adMaster network

Součástí reklamní sítě adMaster network zastupované společností ARBOmedia se exkluzivně stala skupina serverů vydavatelství Stratosféra. Internet se tak stává dalším z kanálů, který umožní využít popularitu médií životního stylu pro reklamní komunikaci.

Skandály, celebrity, sex, móda, krása, hudba, film, … to vše přitahuje zájem čtenářů společenských titulů životního stylu. Přirozeně patří k této cílové skupině i nová média, především internet. Jedním z důkazů jsou i aktivity vydavatelství Stratosféra, které s průběžným uváděním nových tiskových titulů na trh, výrazně vkročilo i na internet. Skupina serverů koncentrovaných kolem "centrální" stránky stratosféra.cz pokrývá téměř všechny tiskové tituly vydavatelství. Na webu si tak "to své" mohou najít čtenáři magazínů Esquire, Redhot, Cosmopolitan, Cosmogirl, Speed či Spy. Vedle nich provozuje Stratosféra i speciální stránky, jejichž obsah odpovídá životnímu stylu mladé generace. Mnohé napoví již jejich názvy: www.chatuj.cz, www.laskanebeska.cz, či www.showgirls.cz. Propojením těchto serverů tak na českém internetu vznikl speciální on-line prostor pokrývajících široký záběr témat "životního stylu".

Tiskové tituly vydavatelství Stratosféra jsou ideálním nosičem reklamy zacílené na cílovou skupinu lidí ve věku 15-35 let. Stejný zásah slibují i www stránky jednotlivých magazínů. Snaha o jejich optimální reklamní využití stála u zrodu spolupráce společnosti Stratosféra a mediálního zastupitelství ARBOmedia, provozovatele internetové reklamní sítě adMaster network. V pátek 15. 6. 2001 byla mezi oběma společnostmi podepsána exkluzivní smlouva o mediálním zastupování při prodeji reklamního prostoru www stránek vydavatelství. Spojení dvou významných subjektů české mediální scény představuje možnost využít atraktivní reklamní prostor společně s vysokým standardem servisu silné reklamní on-line sítě.

Co si od nově navázané spolupráce slibují:

Michal Krejčí, Head of Internet Sales ARBOmedia
"On-line servery Stratosféry vnášejí na internet kvalitu prověřenou v tiskových titulech. Zároveň jasně vymezují zajímavou, přesně strukturovanou cílovou skupinu s velkým podílem žen, které byly z hlediska zadavatelů internetové reklamy zatím trochu opomíjeny. Pevně věříme, že toto významné posílení sítě adMaster network přispěje k zásadnímu zatraktivnění celého internetu i sítě adMaster pro ty zadavatele, kteří k němu jako reklamnímu médiu zatím přistupovali váhavě. Současně jsme přesvědčeni, že strategické obchodní partnerství s nejvýznamnější reklamní sítí přinese Stratosféře v internetu obdobně silné postavení tak, jak je tomu nyní v tištěných médiích."

Antonin Herbeck, vydavatel
"Proč jsme se rozhodli pro ARBOmedia? Především jsou jen pár bloků od našich kanceláří. Na schůzky chodí včas. A zdálo se nám, že internetu opravdu rozumí. Mají dražší software. A jsou schopni vysvětlit klientům daleko lépe než my potenciál internetu pro jejich reklamu a marketing. Zkrátka se nám líbili nejvíc... a když máte každý měsíc přes 4 milióny shlédnutých stránek, potřebujete silného partnera, aby vám je prodal. ARBOmedia takovým partnerem je a jsem si jist, že v týmu se Stratosférou dramaticky rozbouří stojaté vody českého internetu."
Autor: Tisková zpráva
Datum: 23. června 2001





 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz