Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Newsletter 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

Marketing společnosti NEXTRA má nové vedení

Do marketingového oddělení společnosti NEXTRA, poskytovatele komplexních komunikačních řešení a služeb, nastoupili Dušan Marat a Petra Herdová. Dušan Marat (1958) zastává od října 2001 pozici marketingového a produktového ředitele společnosti NEXTRA, Petra Herdová (1976) je od listopadu 2001 manažerkou marketingové komunikace společnosti.

Dušan Marat

Dušan Marat přichází do NEXTRY ze společnosti Nokia, kde více než tři roky působil na pozici product & marketing manager pro střední a východní Evropu. Před tím působil ve společnosti RadioMobil, a to na pozici manažera rozvoje služeb. Své manažerské i odborné zkušenosti získával při vedení českých i zahraničních firem. D. Marat vystudoval technickou kybernetiku na elektrotechnické fakultě ČVUT v Praze. Je otcem dvou dětí.

"V internetu vidím budoucnost, proto jsem se rozhodl využít nabídky společnosti NEXTRA a své zkušenosti rozvíjet právě v této oblasti," říká Dušan Marat, produktový a marketingový ředitel, NEXTRA Czech Republic. "Z naší pražské kanceláře nyní budeme řídit marketing a vývoj nových produktů pro celý region střední a východní Evropy (CEE), do něhož spadají Česká republika, Slovensko, Maďarsko a Rakousko. Mým prvním úkolem ve společnosti NEXTRA bude realizace výběrového řízení na novou reklamní agenturu, která poskytuje ve všech těchto zemích své služby a má v nich svá zastoupení."


Petra Herdová

Před svým nástupem do společnosti NEXTRA pracovala Petra Herdová více než tři roky v Internet Online, internetové divizi společnosti Český Telecom. Poslední rok zde zastávala funkci brand manažerky pro značku Quick.cz. Svou profesní kariéru započala v reklamní agentuře. Během svého působení v reklamní agentuře a internetové divizi Českého Telecomu získala bohaté zkušenosti v oblasti marketingu a reklamy.

"Mým osobním cílem ve společnosti NEXTRA Czech Republic je zvýšit povědomí o značce NEXTRA. Při svých aktivitách se zaměřím nejen na podnikovou sféru středně velkých společností, ale především budu usilovat o prosazení značky NEXTRA v segmentu velkých podniků," uvádí Petra Herdová, manažerka marketingové komunikace, NEXTRA Czech Republic.
Autor: Tisková zpráva
Datum: 13. listopadu 2001





 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz